Forum OSKKO - wątek

TEMAT: aktualizacja aktu mianowania
strony: [ 1 ]
joanka04-02-2003 16:35:31   [#01]

Witam

Proszę o pomoc i z góry dziękuję:)

Nauczycielka uzyskała akt mianowania w 2000r., na którym ma napisane,że może uczyć  w gimnazjum i szkole  średniej (mgr fizyki). Rok temu ukonczyła studia podyplomowe z informatyki. Ma więc kwalifikacje do nauczania dwóch pzredmiotów.

Zwracała się do urzędu miasta z podaniem o aktualizację aktu mianowania, ale okazało się, ze już tego nie robią.

1.Będzie składać dokumenty na dyplomowanego. Czy komisja może uznać jej akt mianowania za nieaktualny?

2. Czy w ogóle te akty mianowania trzeba uaktualniać po zmianie/ uzupełnieniu (itp.) swoich kwalifikacji? (niezależnie od awansu)?

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc

Joanka

Elusia04-02-2003 16:45:34   [#02]

Nie

Teraz na aktach wpisuje się tylko poziom wykształcenia ( tj. licencjat, mgr z pp, itp ,) bez podania szczegółowych kwalifikacji oraz szkół, w których można uczyć. Tzn. wymiana będzie wtedy, gdy ktoś ma licencjat czy SN a zrobi mgr. Studia podyplomowe nie zmieniają poziomu wykształcenia.

Jeżeli chodzi o dyplomowanego, to nie mają prawa zakwestionować. U nas też były takie osoby i wszystko było dobrze.

UWAGA!
Nie jesteś zalogowany!
Zanim napiszesz odpowiedź w tym wątku, zaloguj się!
Dopiero wtedy będziesz mógł/mogła wysłać wprowadzony komentarz na forum.
Jeśli nie masz jeszcze założonego konta na forum, załóż je.
Logowanie i/lub zakładanie konta.

strony: [ 1 ]