Z rozporządzenia MENIS z 19 lutego 2002 wynika: § 10. 1. Przedszkole, szkoła i placówka prowadzą dzienniki zajęć, które nie są wpisywane odpowiednio do dziennika zajęć przedszkola, dziennika lekcyjnego i dziennika zajęć wychowawczych, jeżeli jest to uzasadnione koniecznością dokumentowania przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej, w szczególności dziennik zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i specjalistycznych, w tym zajęć rewalidacyjnych i socjoterapeutycznych. oraz: 2. Do dzienników zajęć, o których mowa w ust. 1, wpisuje się w porządku alfabetycznym nazwiska i imiona odpowiednio uczniów lub wychowanków, indywidualny program pracy z uczniem lub wychowankiem, a w przypadku zajęć grupowych - program pracy grupy, tygodniowy plan zajęć, tematy przeprowadzonych zajęć, ocenę postępów i wnioski dotyczące dalszej pracy oraz obecność uczniów lub wychowanków na zajęciach. Powiedzcie, proszę jak to robicie u siebie w szkołach.. czy taką ocenę postępów robicie tylko raz, czy dwa razy do roku? Jesli w mojej szkole mamy klasyfikację śródroczną, wydawałoby się konieczne ustalanie śródrocznych postępów..ale z drugiej strony po co? Przecież nic się nie zmienia ... I z drugiej strony- jesli na koniec roku- to jaką formę przyjmuje to u WAs? |