Piotr - dziękuję za miłą rekomendację, ja oceniam w kilku kategoriach i jak wspomnial Piotr one są równe dla wszystkich klas. Inne są wymagania jeśli chodzi o wiadomosci i umiejętności dla każdej klasy (czyli to czego nauczyam faktycznie) Pełny plan wraz z kryteriami dla poszczególnych klas gimnazjum mogę przesłać - jeśli chcesz:-) 1. POSTAWA WOBEC PRZEDMIOTU - zaangażowanie, aktywny udział w lekcji ( nauczyciel obserwuje 2 wybrane osoby na na lekcji ) uczeń otrzymuje + lub - - przeprowadzenie rozgrzewki – uczeń otrzymuje + lub – - staranne prowadzenie dzienniczka sprawności lub karty sprawności fizycznej ( + lub-) - strój sportowy ( + lub - ) - nieusprawiedliwiona nieobecność ( - ) - nieodpowiednie zachowanie, brak dyscypliny, nieposzanowanie sprzętu ( - ) - plusy wynikające z założeń lekcji 2. WSPÓŁPRACA Z NAUCZYCIELEM I UCZNIAMI - organizacja i sędziowanie zawodów ( + ) - propozycje do realizacji tematu głównego lekcji ( + maksymalnie 2 razy w semestrze ) - nauczenie i przeprowadzenie nowej zabawy ruchowej ( + maksymalnie 2 razy w semestrze ) - wykonanie i przyniesienie ciekawej pomocy do ćwiczeń wzbogacających zaplecze w – f ( + maksymalnie 2 razy w semestrze ) - przygotowanie ciekawego referatu lub gazetki na wybrany temat z dziedziny kultury fizycznej ( + maksymalnie 2 razy w semestrze ) - pomoc w sprzątaniu sali, boiska po zajęciach ( + ) - 3. INWENCJA TWÓRCZA - wykorzystanie nietypowych przyborów przyniesionych na lekcję, propozycje ćwiczeń uczeń otrzymuje ( + ) - zaproponowanie form ruchu, zajęć rekreacyjnych np. na Dzień Sportu, Festyn Trójki ( + ) 4. POZIOM SPRAWNOŚCI FIZYCZNEJ - samoocena i samokontrola na podstawie testu Zuchory – porównywanie wyników na koniec roku, postępy premiowane + - wspólna kontrola wzrostu, wagi i wydolności 5. ZAANGAŻOWANIE POZA LEKCJĄ W - F - udział w zawodach sportowych i rekreacyjnych ( + ) |