Forum OSKKO - wątek
TEMAT: |
kto podpisuje umowę? |
maeljas | 07-11-2002 15:06:43 [#01] |
---|
Kochani pomóżcie:
kto ma podpisać ze mną umowę - a może aneks?
byłam sobie nauczycielką - umowa o pracę na czas nieokreślony - powołano "mię" na dyrektora szkoły - zmieniły się warunki pracy i płacy no i stanowisko
i co dalej? Nie wiemy , czy powołanie jest automatycznie nową umową o pracę? (jeżeli tak, to co ze starą umową, nikt jej ze mną nie rozwiązywał?)
Jak jest u Was - chodzi mi o sytuację, w której dyrektorem szkoły został dotychczasowy jej pracownik.
Bo chyba przez analogię w szkole niepublicznej jest tak samo.
Może to dla Was jest śmieszne, ale nikt z Zarządu Towarzystwa ( Organu prowadzącego) nie jest w stanie tego rozplątać |
ewa | 07-11-2002 15:13:19 [#02] |
---|
no miałam tak
dostałam powierzenie, była to uchwała Zarządu Miasta z podpisami zarządu, a potem angaże, które do dziś daje mi burmistrz, jednak dalej jestem pracownikiem - nauczycielem szkoły.
Powierzenie to nie to samo co powołanie nie skutkuje zmianą stosunku pracy więc pracodawca zostaje ten sam czyli szkoła. |
Zola | 07-11-2002 16:13:36 [#03] |
---|
mam tak jak Ewa |
jotef | 07-11-2002 17:22:11 [#04] |
---|
Powołanie Powołanie przez zarząd wystarcza bo dalej jesteś pracownikiem tej samej szkoły. To pociąga za sobą konsekwencje, że w razie odwołania z funkcji (puk, puk, w niemalowane...) dalej zostajesz pracownikiem tej samej szkoły. Nie jest to rozwiązanie umowy o pracę. Wszystkie angaże podpisuje Przewodniczący zarządu. Powołanie na stanowisko nie jest nową umową o pracę. Powodzenia na stanowisku. |
Ewa z Rz | 07-11-2002 17:23:33 [#05] |
---|