Forum OSKKO - wątek
TEMAT: |
Nauczanie indywidualne |
rudan | 05-08-2006 22:24:38 [#01] |
---|
Rzadko piszę,ale forum jest z moich ulubionych witryn.Mam nadzieję że również zabierzecie głos w mojej sprawie.Pracuję w SOSW (etat) i od 5-ciu lat jestem zatrudniona w sąsiedniej placówce (inny organ prowadzący) na nauczaniu indywidualnym.Dziewczynka po porażeniu mózgowym,leżąca,10 godz.Nie ukrywam,że jest to znaczące w moim budżecie domowym.ale też nie zaniedbuje swoich obowiązków.Jestem tam traktowana jak,,domownik,terapeta,psycholog" i jeszcze niewiem jako kto.Pomimo,że są wakacje,pierwszą osobą udzielająca wsparcia (2 godz.w nocy)jestem ja.W czerwcu dyrektor placówki poinformował mnie,że z nowym rokiem szkolnym ma zamiar zatrudnić olifrenopedagoga i dziękuje mi.Szok i dla mnie (miałam możliwość innej pracy dodatkowej ale zrezygnowałam) i dla rodziców.Nie chcą nowego nauczyciela.Między wierszami dowiaduję się ,że jestem za ,,droga"-dyplomowana, a przyjdzie stażysta i będzie ok.Odczuwam duży dyskomfort |
monipg | 06-08-2006 19:12:59 [#02] |
---|
a ja mam inny problem czy na nauczanie indywidualne, z powodu trudnosciw chodzeniu, mozna zatrudnic oligonofrenopedagoga do nauczania pzedmiotow:j.polski, matematyka, historia przyroda, j.angielski
czy to moga byc nauczyciele tych przedmiotow w szkole |
alasz | 06-08-2006 19:22:11 [#03] |
---|
oligo dla dzieci z upośledzeniem, w normie intelektualne przedmiotowcy, nawet lekkie upośledzenie przedmiotowcy, bo dziecko realizuje podstawę programowa tylko dostosowuje się wymagania |
monipg | 06-08-2006 21:53:39 [#04] |
---|
uporządkowałam sobie wiedze
czasami po jakimś poście wpadam wpanike ze czegos nie dopatrzylam
a do rudan:
jeśli nie masz oligo to dyrektor musial tak zrobic |
zgredek | 06-08-2006 21:56:44 [#05] |
---|
a może dyrektor chce zatrudnić osobę, która nie ma możliwości dorobienia, bo po prostu nie ma pracy? |
beera | 06-08-2006 22:10:14 [#06] |
---|