Forum OSKKO - wątek

TEMAT: technologia - ważna w awansie zawodowym
strony: [ 1 ][ 2 ]
aleksandra200403-03-2006 20:59:09   [#01]
Co rozumiecie pod pojęciem
1. technologia informacyjna
2. technologia komunikacyjna?
zgredek03-03-2006 21:06:37   [#02]
http://www.vulcan.pl/forum/zpo/thread.php?t=6347&fs=0&st=0
aleksandra200403-03-2006 21:17:29   [#03]
Tak jak mi się wydawało masło maślane
Adaa03-03-2006 21:20:48   [#04]

technologia informacyjna

technologia komunikacyjna

beera03-03-2006 21:24:58   [#05]

mnie się cos wydaje, dziewczynki, ze się nie sprawdzacie

;-)

aleksandra200403-03-2006 21:25:08   [#06]

adaa

przejrzałam wcześniej google.  Nic mi to nie mówi.
masło maślane.
zgredek03-03-2006 21:28:56   [#07]
hmm...
Adaa03-03-2006 21:31:49   [#08]

ale się staramy i dowiadywać się będziemy

;-))

zabawa na dechach w Toporkowie...pod słupem stoi dziewczyna,nosek zadarty...podchodzi do niej elegant,szurnął bucikami:"mogę panią prosić?"..a ona.."tera nie,ale się dowiaduj"

zgredek03-03-2006 21:33:20   [#09]
:-))
monipg03-03-2006 23:03:03   [#10]
ale nie wszyscy to znają;-(  juz dawno cytowłam słowa tej dziewczyny z Toporkowa i nikt mnie nie rozumiał, ale teraz to sie zmieni...
dhausner04-03-2006 20:34:30   [#11]

technologia informacyjna kojarzy mi się z komputerem Internetem czyli

wykorzystanie jej w pracy nauczyciela. Komunikacyjna to dla mnie pojęcie szersze, ale mogę się mylić. Komunikujemy się w różny spsosób i przy pomocy różnych nośnków informacji między innymi Internetu. Czyli sposób kontaktowania z mediami, ze szkołami partnerami Comeniusa, z otoczeniem szkoły

aleksandra200404-03-2006 22:19:15   [#12]
No właśnie. I o to mi chodziło. Na egzaminie  zadałam nauczycielowi pytanie jw. Co rozumie pod pojęciem technologii komunikacyjnej i informacyjnej. Przecież pisał sprawozdanie za okres stażu. Odpowiedział wymijająco, a mnie chodziło o proste wytłumaczenie pojeć i podanie przykładów z własnego podwórka.
Po wcześniejszych Waszych odpowiedziach sądziłam, że dałam pytanie zbyt trudne ale dzięki dhausner upewniłam się,  że nie.
dhausner04-03-2006 22:21:35   [#13]
a przynajmniej zdał ten egzamin, miło mi że na mnie ktoś standaryzuje pytania (dobrze jednak o tym poinformować)
Jacek04-03-2006 22:23:41   [#14]

więc trzeba było zadać pytanie w jaki sposób wykorzystuje technologię komunikacyjną i informacyjną

byłoby prościej i biedaczyna by się tak nie napocił :-))

aleksandra200404-03-2006 22:29:14   [#15]
Ale żeby mógl wykorzystać daną technologię musi rozumieć z czym to się je.
Egzamin zdał ale podejrzewam, że się spocił.
cynamonowa04-03-2006 22:37:31   [#16]

 Aleksandro -" tak jak mi sie wydawało -masło maslane" #3

To trochę nie tak, sama nie dokońca widzisz róznicę, ( przejrzałam google#6, nic mi to nie mówi), a nauczycielowi pytanie zadałaś :))))) teraz chcezs sprawdzić , czy go dobrze oceniłaś? jacek ma rację, trzeba było zapytac jak ją wykorzystuje, bo to chyba o to chodzi.

Jacek04-03-2006 22:38:01   [#17]

e tam

i co zrozumiał,czy do reszty mu się obrzydziła ta technologia i wyrzucił komórke przez okno

:-))

Adaa04-03-2006 22:43:26   [#18]

aleksandro

powiem Ci jakbym Ci odpowiedziała
że podzial tych technologii na informacyjna i komunikacyjną  (w sensie logiki i odrębności funkcjonalnej) jest takim samym podzialem jak podzial na szczekę dolna i zuchwę...

poza tym...hm..ciekawe..pytalas nas bo nie wiedzialas o co zapytałas goscia,czy pytałas bo bylas pewna,że to masło maslane ..znaczy kilkanascie stron googli:-))))

Adaa04-03-2006 22:44:44   [#19]

o!

widze,że viola ma podobne spostrzezenia:-)
aleksandra200404-03-2006 22:45:39   [#20]
A o komórę dopytam bo czasem go spotykam
Jacek04-03-2006 22:47:59   [#21]

No a jak zakomunikuje Ci, wykorzystując najprostsze narzędzie - jamę ustną - żeby nie wchodzić w szczegóły i powie,że wyrzucił to kurka łyso będzie

:-))

aleksandra200404-03-2006 22:48:20   [#22]

adaa

Ale szęka górna i żuchwa pełnią rózne funkcje.
Adaa04-03-2006 22:49:16   [#23]
ale dolna i żuchwa te same:-))))
aleksandra200404-03-2006 22:49:46   [#24]

adaa

Ale szęka górna i żuchwa pełnią rózne funkcje.
Adaa04-03-2006 22:50:57   [#25]

a sztuczna szczęka?,ha?;-))

a szczęki hamulcowe?;-))

cynamonowa04-03-2006 22:52:10   [#26]
Olu - przeciez sama nam napisałes, ze Ty róznic w tych technologiach nie widzisz, to po co to było? I nadal jest?
Jacek04-03-2006 22:52:31   [#27]

oj adaa

:-)))

Adaa04-03-2006 22:53:42   [#28]

oj Jacek

no...wiesz...:-))))
Jacek04-03-2006 22:54:56   [#29]

no wiem ze te szczęki i zuchwy sa te same bo mnie z tego pytali na studiach i do dziś jeszcze pamietam jak się spociłem

:-))

aleksandra200404-03-2006 23:01:10   [#30]
Tzn. nie spotkałam się z wytłumaczeniem na chłopski rozum  terminu. Pisząc masło maślane dałam do zrozumienia, że brak właściwej interpretacji.
cynamonowa04-03-2006 23:03:28   [#31]

Aleksandro

 Czyli Ty oceniajac goscia, postawiłas własciwa diagnozę?
Jacek04-03-2006 23:03:42   [#32]

oj Olu odpuść juz :-))

Pisząc masło maślane dałam do zrozumienia, że brak właściwej interpretacji.

I o tą interpretację właśnie zapytałaś biedaczynę

beera04-03-2006 23:05:12   [#33]

szkoda, ze ekspert sięga po wiedzę po zadaniu pytania, a nie przed zadaniem go...

Nie wydaje Ci się, ze powinnas byc przygotowana do pracy w komisji?

..................

Taka postawa ekspertów jest kolejnym argumentem na potwierdzenie  tezy że mamy do czynienia z wielką skalą błędu w metodzie podczas awansowania nauczycieli.

aleksandra200404-03-2006 23:08:18   [#34]
Dzięki za policzek.
Nie boli.
beera04-03-2006 23:12:04   [#35]

tak myslalam

szkoda, trochę samorefleksji przydałoby się

to uczy

Jacek04-03-2006 23:12:33   [#36]
tu nie chodzi o policzki,każdy popełnia błędy...trzeba się na nich uczyć
Jacek04-03-2006 23:12:59   [#37]
o asia :-)
beera04-03-2006 23:13:22   [#38]

:-))))))))))))))

popatrz Jacek, my jednak z jednej ferajny

Jacek04-03-2006 23:15:01   [#39]
no :-)
aleksandra200404-03-2006 23:17:20   [#40]

Jacku

A gdzie widzisz mój błąd?
Udowodniłam, że czasem należy pokusić się  o własną interpretację, a nie encyklopedyczną.
beera04-03-2006 23:20:34   [#41]

pokusilas się o wlasną w dostosowywaniu osiągnięć i violka malo nie dostaje zawału.

Mozna wlasna- ale jak się juz coś, cokolwiek wie.
A do tego trzeba sięgnąc do książek, studiow, itd.

Inaczej nie jest to interpretacja lecz bredzenie.

Jacek04-03-2006 23:20:40   [#42]

olu wybacz ale nie mam juz siły..

kurka musze nabrac cierpliwości bo to tez ważne w naszej profesji

regułkę o która go pytałaś dla mnie bez sensu i co z tego że nawet coś by tam wymyslił a po cholerę mu to wole nie wiedzeić ja co sie nazywa ale wiedzieć jak tego uzywać..może wtedy dojdę jaka między nimi róznica

aleksandra200404-03-2006 23:25:28   [#43]

Jacku

Jest to jedno z koniecznych wymagań na nauczyciela mianowanego!
Ale dzięki za dyskusję, fajni jesteście.
cynamonowa04-03-2006 23:30:10   [#44]
 Ale Ty jako ekspert ( pewnie dyplomowany) tez nie znałas odpowiedzi!!
Jacek04-03-2006 23:30:52   [#45]

definicja?????

  3)  umiejętność wykorzystywania w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej

aleksandra200404-03-2006 23:39:51   [#46]

Jacku

Powtarzam,  żeby umieć wykorzystać należy wiedzieć co to jest.
bogna04-03-2006 23:41:00   [#47]

aha;-)

żeby wykorzystywać rozum, trzeba wiedzieć co to jest....
Jacek04-03-2006 23:45:26   [#48]

no tak oczywiście

technologia informacyjna - to np. telefon komórkowy

technologia komunikacyna - np. to autobus

zdałem???

cynamonowa04-03-2006 23:47:37   [#49]
tak, ale na 2 :))))))))
ankate04-03-2006 23:49:37   [#50]
Czy nie oceniasz zbyt surowo,Violu, a gdzie kryteria??
strony: [ 1 ][ 2 ]