Forum OSKKO - wątek
TEMAT: |
technologia - ważna w awansie zawodowym |
aleksandra2004 | 03-03-2006 20:59:09 [#01] |
---|
Co rozumiecie pod pojęciem
1. technologia informacyjna
2. technologia komunikacyjna? |
aleksandra2004 | 03-03-2006 21:17:29 [#03] |
---|
Tak jak mi się wydawało masło maślane |
beera | 03-03-2006 21:24:58 [#05] |
---|
mnie się cos wydaje, dziewczynki, ze się nie sprawdzacie ;-) |
aleksandra2004 | 03-03-2006 21:25:08 [#06] |
---|
adaa przejrzałam wcześniej google. Nic mi to nie mówi.
masło maślane. |
zgredek | 03-03-2006 21:28:56 [#07] |
---|
hmm... |
Adaa | 03-03-2006 21:31:49 [#08] |
---|
ale się staramy i dowiadywać się będziemy ;-)) zabawa na dechach w Toporkowie...pod słupem stoi dziewczyna,nosek zadarty...podchodzi do niej elegant,szurnął bucikami:"mogę panią prosić?"..a ona.."tera nie,ale się dowiaduj" |
zgredek | 03-03-2006 21:33:20 [#09] |
---|
:-)) |
monipg | 03-03-2006 23:03:03 [#10] |
---|
ale nie wszyscy to znają;-( juz dawno cytowłam słowa tej dziewczyny z Toporkowa i nikt mnie nie rozumiał, ale teraz to sie zmieni... |
dhausner | 04-03-2006 20:34:30 [#11] |
---|
technologia informacyjna kojarzy mi się z komputerem Internetem czyli wykorzystanie jej w pracy nauczyciela. Komunikacyjna to dla mnie pojęcie szersze, ale mogę się mylić. Komunikujemy się w różny spsosób i przy pomocy różnych nośnków informacji między innymi Internetu. Czyli sposób kontaktowania z mediami, ze szkołami partnerami Comeniusa, z otoczeniem szkoły |
aleksandra2004 | 04-03-2006 22:19:15 [#12] |
---|
No właśnie. I o to mi chodziło. Na egzaminie zadałam nauczycielowi pytanie jw. Co rozumie pod pojęciem technologii komunikacyjnej i informacyjnej. Przecież pisał sprawozdanie za okres stażu. Odpowiedział wymijająco, a mnie chodziło o proste wytłumaczenie pojeć i podanie przykładów z własnego podwórka.
Po wcześniejszych Waszych odpowiedziach sądziłam, że dałam pytanie zbyt trudne ale dzięki dhausner upewniłam się, że nie. |
dhausner | 04-03-2006 22:21:35 [#13] |
---|
a przynajmniej zdał ten egzamin, miło mi że na mnie ktoś standaryzuje pytania (dobrze jednak o tym poinformować) |
Jacek | 04-03-2006 22:23:41 [#14] |
---|
więc trzeba było zadać pytanie w jaki sposób wykorzystuje technologię komunikacyjną i informacyjną byłoby prościej i biedaczyna by się tak nie napocił :-)) |
aleksandra2004 | 04-03-2006 22:29:14 [#15] |
---|
Ale żeby mógl wykorzystać daną technologię musi rozumieć z czym to się je.
Egzamin zdał ale podejrzewam, że się spocił. |
cynamonowa | 04-03-2006 22:37:31 [#16] |
---|
Aleksandro -" tak jak mi sie wydawało -masło maslane" #3 To trochę nie tak, sama nie dokońca widzisz róznicę, ( przejrzałam google#6, nic mi to nie mówi), a nauczycielowi pytanie zadałaś :))))) teraz chcezs sprawdzić , czy go dobrze oceniłaś? jacek ma rację, trzeba było zapytac jak ją wykorzystuje, bo to chyba o to chodzi. |
Jacek | 04-03-2006 22:38:01 [#17] |
---|
e tam i co zrozumiał,czy do reszty mu się obrzydziła ta technologia i wyrzucił komórke przez okno :-)) |
Adaa | 04-03-2006 22:43:26 [#18] |
---|
aleksandro powiem Ci jakbym Ci odpowiedziała że podzial tych technologii na informacyjna i komunikacyjną (w sensie logiki i odrębności funkcjonalnej) jest takim samym podzialem jak podzial na szczekę dolna i zuchwę... poza tym...hm..ciekawe..pytalas nas bo nie wiedzialas o co zapytałas goscia,czy pytałas bo bylas pewna,że to masło maslane ..znaczy kilkanascie stron googli:-)))) |
Adaa | 04-03-2006 22:44:44 [#19] |
---|
o! widze,że viola ma podobne spostrzezenia:-) |
aleksandra2004 | 04-03-2006 22:45:39 [#20] |
---|
A o komórę dopytam bo czasem go spotykam |
Jacek | 04-03-2006 22:47:59 [#21] |
---|
No a jak zakomunikuje Ci, wykorzystując najprostsze narzędzie - jamę ustną - żeby nie wchodzić w szczegóły i powie,że wyrzucił to kurka łyso będzie :-)) |
aleksandra2004 | 04-03-2006 22:48:20 [#22] |
---|
adaa Ale szęka górna i żuchwa pełnią rózne funkcje. |
Adaa | 04-03-2006 22:49:16 [#23] |
---|
ale dolna i żuchwa te same:-)))) |
aleksandra2004 | 04-03-2006 22:49:46 [#24] |
---|
adaa Ale szęka górna i żuchwa pełnią rózne funkcje. |
Adaa | 04-03-2006 22:50:57 [#25] |
---|
a sztuczna szczęka?,ha?;-)) a szczęki hamulcowe?;-)) |
cynamonowa | 04-03-2006 22:52:10 [#26] |
---|
Olu - przeciez sama nam napisałes, ze Ty róznic w tych technologiach nie widzisz, to po co to było? I nadal jest? |
Jacek | 04-03-2006 22:52:31 [#27] |
---|
oj adaa :-))) |
Adaa | 04-03-2006 22:53:42 [#28] |
---|
oj Jacek no...wiesz...:-)))) |
Jacek | 04-03-2006 22:54:56 [#29] |
---|
no wiem ze te szczęki i zuchwy sa te same bo mnie z tego pytali na studiach i do dziś jeszcze pamietam jak się spociłem :-)) |
aleksandra2004 | 04-03-2006 23:01:10 [#30] |
---|
Tzn. nie spotkałam się z wytłumaczeniem na chłopski rozum terminu. Pisząc masło maślane dałam do zrozumienia, że brak właściwej interpretacji. |
cynamonowa | 04-03-2006 23:03:28 [#31] |
---|
Aleksandro Czyli Ty oceniajac goscia, postawiłas własciwa diagnozę? |
Jacek | 04-03-2006 23:03:42 [#32] |
---|
oj Olu odpuść juz :-)) Pisząc masło maślane dałam do zrozumienia, że brak właściwej interpretacji. I o tą interpretację właśnie zapytałaś biedaczynę |
beera | 04-03-2006 23:05:12 [#33] |
---|
szkoda, ze ekspert sięga po wiedzę po zadaniu pytania, a nie przed zadaniem go... Nie wydaje Ci się, ze powinnas byc przygotowana do pracy w komisji? .................. Taka postawa ekspertów jest kolejnym argumentem na potwierdzenie tezy że mamy do czynienia z wielką skalą błędu w metodzie podczas awansowania nauczycieli. |
beera | 04-03-2006 23:12:04 [#35] |
---|
tak myslalam szkoda, trochę samorefleksji przydałoby się to uczy |
Jacek | 04-03-2006 23:12:33 [#36] |
---|
tu nie chodzi o policzki,każdy popełnia błędy...trzeba się na nich uczyć |
Jacek | 04-03-2006 23:12:59 [#37] |
---|
o asia :-) |
beera | 04-03-2006 23:13:22 [#38] |
---|
:-)))))))))))))) popatrz Jacek, my jednak z jednej ferajny |
Jacek | 04-03-2006 23:15:01 [#39] |
---|
no :-) |
aleksandra2004 | 04-03-2006 23:17:20 [#40] |
---|
Jacku A gdzie widzisz mój błąd?
Udowodniłam, że czasem należy pokusić się o własną interpretację, a nie encyklopedyczną. |
beera | 04-03-2006 23:20:34 [#41] |
---|
pokusilas się o wlasną w dostosowywaniu osiągnięć i violka malo nie dostaje zawału. Mozna wlasna- ale jak się juz coś, cokolwiek wie. A do tego trzeba sięgnąc do książek, studiow, itd. Inaczej nie jest to interpretacja lecz bredzenie. |
Jacek | 04-03-2006 23:20:40 [#42] |
---|
olu wybacz ale nie mam juz siły.. kurka musze nabrac cierpliwości bo to tez ważne w naszej profesji regułkę o która go pytałaś dla mnie bez sensu i co z tego że nawet coś by tam wymyslił a po cholerę mu to wole nie wiedzeić ja co sie nazywa ale wiedzieć jak tego uzywać..może wtedy dojdę jaka między nimi róznica |
aleksandra2004 | 04-03-2006 23:25:28 [#43] |
---|
Jacku Jest to jedno z koniecznych wymagań na nauczyciela mianowanego!
Ale dzięki za dyskusję, fajni jesteście. |
cynamonowa | 04-03-2006 23:30:10 [#44] |
---|
Ale Ty jako ekspert ( pewnie dyplomowany) tez nie znałas odpowiedzi!! |
Jacek | 04-03-2006 23:30:52 [#45] |
---|
definicja????? 3) umiejętność wykorzystywania w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej |
aleksandra2004 | 04-03-2006 23:39:51 [#46] |
---|
Jacku Powtarzam, żeby umieć wykorzystać należy wiedzieć co to jest. |
bogna | 04-03-2006 23:41:00 [#47] |
---|
aha;-) żeby wykorzystywać rozum, trzeba wiedzieć co to jest.... |
Jacek | 04-03-2006 23:45:26 [#48] |
---|
no tak oczywiście technologia informacyjna - to np. telefon komórkowy technologia komunikacyna - np. to autobus zdałem??? |
cynamonowa | 04-03-2006 23:47:37 [#49] |
---|
tak, ale na 2 :)))))))) |
ankate | 04-03-2006 23:49:37 [#50] |
---|
Czy nie oceniasz zbyt surowo,Violu, a gdzie kryteria?? |
|