skoro tak... sposób dokumentowania i tak zalezy od dyrektora - podejmij decyzję i już. ...jest to jeden przedmiot - to niech wspólnie wystawiają ocenę. A jeśli chodzi o codzienność - w dzienniku jest sporo wolnych kartek:-) Mogą dla wygody sobie wziąć po jednej do zapisywania swoich ocen:-)))) prawo ustala jedynie dokładnie efekt - ocene semestralną, końcoworoczną i zachowania. Resztę możecie sami uregulować, a nawet zrezygnować z prowadzenia ocen cząstkowych w dzienniku.: http://www.men.waw.pl/prawo/rozp_27.html § 6
- Szkoła prowadzi dla każdego oddziału dziennik lekcyjny, w którym dokumentuje się przebieg nauczania w danym roku szkolnym.
- Do dziennika lekcyjnego wpisuje się w porządku alfabetycznym nazwiska i imiona uczniów, daty, miejsca urodzenia i adresy ich zamieszkania, imiona i nazwiska rodziców (prawnych opiekunów) oraz adresy ich zamieszkania, tygodniowy plan zajęć edukacyjnych, oznaczenie realizowanych programów nauczania zawartych
w zestawie programów nauczania dla danego oddziału oraz imiona i nazwiska nauczycieli prowadzących poszczególne zajęcia.
- W dzienniku lekcyjnym wpisuje się obecność uczniów na zajęciach edukacyjnych, tematy przeprowadzonych zajęć, oceny i zaliczenia uzyskane przez uczniów z poszczególnych zajęć edukacyjnych, oceny zachowania, wyniki sprawdzianu lub egzaminu przeprowadzonego przez okręgową komisję egzaminacyjną, a także przeprowadzone hospitacje.
- Fakt przeprowadzenia zajęć edukacyjnych i hospitacji potwierdza się podpisem.
- Do dziennika lekcyjnego prowadzonego przez szkołę dla dorosłych nie wpisuje się danych dotyczących rodziców (prawnych opiekunów) oraz ocen zachowania i zaliczeń.
§ 7
Wewnątrzszkolne ocenianie uczniów może być także dokumentowane w innym niż dziennik lekcyjny dokumencie, określonym w statucie szkoły, z tym że ustalone dla ucznia oceny końcoworoczne (semestralne), zaliczenia i ocenę zachowania wpisuje się do dziennika lekcyjnego. Przepis § 6 ust. 5 stosuje się odpowiednio. |