Forum OSKKO - wątek

TEMAT: skład komisji na dyplomowanego
strony: [ 1 ]
marian31-08-2002 13:49:16   [#01]
Byłem dyrektorem szkoły od 01 września 1997 do 31 września 2002, jestem nauczycielem mianowanym.W grudniu  2002r. chcę złożyć dokumenty na awans nauczyciela dyplomowanego. Czy obecny dyrektor będzie członkiem mojej komisji? Bardzo proszę o podpowiedz .

                                              marian
Marek Pleśniar31-08-2002 14:30:50   [#02]

tak

będzie, ale też może to być wicedyrektor:

Art. 9g. KN

3. Komisję kwalifikacyjną dla nauczycieli ubiegających się o awans na stopień nauczyciela dyplomowanego powołuje organ sprawujący nadzór pedagogiczny. W skład komisji wchodzą:

1) przedstawiciel organu sprawującego nadzór pedagogiczny, jako jej przewodniczący, a w przypadku nauczyciela, o którym mowa w art. 9e ust. 1, także przedstawiciel organu prowadzącego szkołę,

2) dyrektor (wicedyrektor) szkoły, z wyjątkiem przypadku nauczyciela, o którym mowa w pkt 1,

3) trzej eksperci z listy ekspertów ustalonej przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania.

4. W pracach komisji, o których mowa w ust. 1-3, o ile nie wchodzi w ich skład, może brać również udział w charakterze obserwatora przedstawiciel organu prowadzącego szkołę i organu sprawującego nadzór pedagogiczny.

violka31-08-2002 17:42:36   [#03]

a ja mam odwrotny problem

złożyłam dokumenty po poprawkach i niestety nie zdążyli rozpatrzyć w lipcu, czekają na sesję zimową - problem w tym, że od września b.r. jestem dyrektorem - skład komisji powinien być ten sam - kto będzie zamiast dyrektora, który już nie jest dyrektorem ?
Ewa z Rz31-08-2002 17:51:28   [#04]

Nikt

nikogo nie bedzie - komisja nie musi obradowac w komplecie...
Marek Pleśniar31-08-2002 18:12:48   [#05]

no zaraz violka

a nie jak w Art 9g u3 p2??

i no zaraz Ewa - a jak dyro będzie chciał być?

:-)

Leszek31-08-2002 19:53:23   [#06]

Cześć