Forum OSKKO - wątek
hanabi | 20-07-2009 07:57:09 [#52] |
---|
Power4 -nic tylko pogratulować pracowitości i talentów wszelakich jeżeli jesteś w stanie zrobic to profesjonalnie i siłami własnymi , bądz swoich wspólpracowników;) |
Power4 | 20-07-2009 09:53:28 [#53] |
---|
czy to jest profesjonalne hmmmm tego nie wiem i nie powiedziałam tego-
umówmy się : rozumiem istotę promocji (przynajmniej tak mi się jeszcze nadal wydaje)
i wiem jak to ma działać,
jestem kompletnym samoukiem , no może czegoś na 1 wykładzie jakimś kiedyś liznęłam, doświadczyłam jak działa na osobie prowadzącej (mam ją cały czas w pamięci jak żywą, choć minęło te parę lat i widziałam ją tylko raz-prowadziła 1 wykład, pamiętam fryzurę, strój z detalami,sposób mówienia, chodzenia i inne takie:-)))))))
i rozumiem dlaczego nie może tego robić firma z zewnątrz:-)))
wybieram tylko niektóre elementy:-) reklama firmy specjalistycznej nie jest nam potrzebna -jeśli będzie potrzebna: to dla mnie znaczy ,że jest już baaaardzo źle.............i tylko ona(firma) niczego nie jest w stanie zmienić w przedsiębiorstwie, ona tylko zrobi chwilowy szum informacyjny ale nie zadziała w środku aby coś zmienić :-)
promocja musi wychodzić z przedsiębiorstwa, bo to wpływ przedsiębiorstwa na klienta w różny sposób
Cały czas się uczę, to obecnie jest kawał roboty dyrektora i ja ją tak rozumiem i postrzegam:-)
natomiast zupełnie czymś innym jest sposób zorganizowania podbudowy "światopoglądu pracowników" w tym zakresie i drobiazgi mające służyć realizacji niektórych zamierzeń i przedsięwzięć szkolnych, które przy okazji są środkiem stosowanym w promocji
a)zamówienie szkolenia dla RP na ten temat u specjalistów i pokazanie jak można promować placówkę i czym jest promocja-jeśli ktoś tak chce zrobić
b)zamawianie usług takich jak wydanie zaproszeń, folderów odpłatnie we właściwych do tego firmach wg wzoru czy pomysłu członków RP , jeśli to jest potrzebne, bo np ilość duża i termin krótki:-)