Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Przeciek na opolskiej maturze (?!)
strony: [ 1 ][ 2 ][ 3 ][ 4 ][ 5 ]
świeżak20-05-2004 20:53:14   [#151]

Roman G i Marek P i Leszek

Owszem dawniej tu tego nie bywało, bo nie pisały takie chamidła jak ja, no cóż może jest to znak czasów. Na miejscu pana kuratora nigdy się nie znajdę, bo za wysokie progi i nie znam się na prawie, przepisach i zarządzaniu, jak łatwo się zorientować nie jestem nawet dyrektorem szkoły ani innej placówki. Moja wypowiedź tu cytat:"

Aż mi przykro , że to w mojej "firmie" władzę sprawują takie cymbały o rewelacyjnym samopoczuciu." nie wskazuje nikogo personalnie, a raczej jest wynikiem frustracji i poczucia krzywdy zmieszanej z bezsilnością bo sprawa tych matur dotyka mnie osobiście i nie jest dla mnie żadną teorią tylko operacją na żywym organizmie bez znieczulenia. A teraz do Leszka, wydawało mi się, że większość osób piszących na tym forum używa pseudonimów, ksywek itp. więc ja też, moje dane personalne są łatwe do odgadnięcia(zapytaj Ojca Dyrektora), więc taki zwrot:"nie podnosząc przyłbicy" na forum...jest dość problematyczny. Pozwoliłem sobie na upust własnej frustracji, niezadowolenia i poczucia krzywdy używając "obraźliwego" słowa i zostałem przywołany do porządku, a zwierzchnicy, którzy poniżają, obrażają i tłamszą ludzi czynami oraz decyzjami są bezkarni i  nie można nawet powiedzieć im jednego słowa. Do Romana G, a ja Ci nie życzę żebyś kiedykolwiek znalazł się w mojej sytuacji, bo tak łatwo jest osądzać innych.

beera20-05-2004 21:03:17   [#152]

spoko ;-)

ma rację Anja- bywalo tu róznie.

Ja dodam- i bywa róznie i co więcej- róznie będzie bywalo

No i ok- i dobrze. Czasem się powie tak, a czasem inaczej, a czasem jeszcze inaczej...

Kurcze- niech rzuca kamieniem ten, co niewinny ;-) Jeden Leszek mogłby chyba na calym forum ;-))

Wazne tylko by chcieć zrozumieć innych- tzn-  probować - jak już adrenalina opadnie.

( mi opada dlugo ;-)))

RomanG20-05-2004 21:07:14   [#153]