Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Czy to już mobbing?
strony: [ 1 ][ 2 ][ 3 ]
Konto zapomniane15-01-2005 13:00:38   [#01]

Witam wszystkich serdecznie i z pewną nieśmiałośćią......

Jestem nauczycielem z 7 letnim stażem pracy i przyznam ,że coraz mniej wiem i rozumiem.Mam mnóstwo pytań dotyczących mojej pracy i zasad , które nią kierują. Wydawało mi się , że wszystko rozumiem ...do momentu , kiedy nastała nowa najjaśniejsza dyrekcja.

Może przejdę do konkretów:

1. Jaka jest różnica między planem wychowawczym ,a rozkładem godzin wychowawczych (z tematyką ,celami operacyjnymi, ścieżkami )?

2. Czy nauczyciel może napisać plan wychowawczy (jak zwał...) bez ogólnoszkolnego planu wychowawczego?

3. Czy dyrektor ma prawo żądać ode mnie podpisu w tajemniczym zeszycie ,pod uwagami na temat mojej pracy (brak numerów klas w tygodniowym rozkładzie lekcji)???????????

4.Czy wszelkie zarządzenia dyrektora powinny być ogłaszane drogą pisemną, a dopiero potem egzekwowane?Jaki czas powinien minąć?

5.Czy może-pewnie może, ale czy ma prawo ( dyrektor) straszyć nauczycieli utratą pracy , co powoduje znaczny spadek nastrojów w gronie oraz niepokój, strach, nerwice (tabletki , płacze, dreszcze itp.)

Jeżeli ktoś ma ochotę wypowiedzieć się w tej sprawie i być może pomóć mi- czekam.Proszę tylko oszczędzić mi uwag typu: weź się do roboty ...itp.

Z wyrazami szacunku Brzezia34

Gaba15-01-2005 13:26:59   [#02]

 

1. Jaka jest różnica między planem wychowawczym ,a rozkładem godzin wychowawczych (z tematyką ,celami operacyjnymi, ścieżkami )?

zasadnicza, ale - krytycy pomiaru wnoszą, że kształtowanie postaw nie podlega prostej operacjonalizacji, wpisz w szukaja słowa kluczowe, było tu u nas już sporo na ten temat.

2. Czy nauczyciel może napisać plan wychowawczy (jak zwał...) bez ogólnoszkolnego planu wychowawczego?

- nie powinien! Napisać oczywiście można wszystko.