Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Dyrektor
strony: [ 1 ][ 2 ][ 3 ]
Doris19-10-2004 21:49:37   [#01]
Jestem nauczycielem. Nasz dyrektor niestety niewiele umie, wszystkie dokumenty tworzylinauczycielei podawali Mu gotowe na tacy. Tolerowaliśmy ten stan, ponieważ dyrektor się nie świnił i był w miarę sympatyczny. Niestety po zmianie wicedyrektora, główny dyrekytor popisując się przed nową wice, jaką to On trzyma dyscyplinę  zaczął na własną rękę wydawać zarządzenia. Tu tkwi problem; zarządzenia są         z błędami stylistycznymi, ortograficznymi, napisane w formie niechlujnych równoważników. Stosowanie się do poleceń dyrektora praktycznie uniemożliwiłoby realizację celów dydaktycznych; dyrektor życzy sobie np. aby napoczątku lekcji wpisywać uwagi za brak obuwia zamiennego (średnio ok.10 uwag). Co więcej sam dyrektor uwag nie wpisuje. Pytanie :co mówi prawo na temat stosowania się do nie po polsku napisanych zarządzeń? Czy dyrektor może wydawać polecenia, ktore uniemożliwiają realizacją celów dydaktycznych? Co robić?
Małgoś19-10-2004 22:08:27   [#02]

UoSO

art. 42.

1. Rada pedagogiczna przygotowuje projekt statutu szkoły lub placówki albo jego zmian i przedstawia do uchwalenia radzie szkoły lub placówki.

2. Rada pedagogiczna może wystąpić z wnioskiem o odwołanie nauczyciela ze stanowiska dyrektora lub z innego stanowiska kierowniczego w szkole lub placówce.

3. W przypadku określonym w ust. 2, organ uprawniony do odwołania jest obowiązany przeprowadzić postępowanie wyjaśniające i powiadomić o jego wyniku radę pedagogiczną w ciągu 14 dni od otrzymania wniosku.

Jolanta Szuchta20-10-2004 08:20:24   [#03]

A gdzie byliście

wczesniej?