Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Kto ma prawo być na lekcji?
strony: [ 1 ][ 2 ][ 3 ]
Magik05-06-2009 00:35:43   [#101]

Nie wiem kto ma prawo sobie obserwować ( ja jestem nauczycielem, jakbyś nie wiedziała) ja Ci tylko radzę mieć to gdzieś i robić swoje, tak jak robiłaś do tej pory.

 

halwol205-06-2009 00:52:13   [#102]
Znalazłam już odpowiedź; czasem się pomoc uzyskuje znienacka.

Tak, będę robiła swoje, ale jak byś się czuła, gdybyś nigdy nie wiedziała, kiedy Twoja Teściowa przyjdzie oglądać, jak robisz niedzielny obiad?

Podczas gdy Ty wiesz, że dobrze dobrze ten rosół się uwarzył, ale nie masz pewności, że teściowa znalazła dla syna lepszą, jej zdaniem, żonę?

A dodatkowo nie wiesz, kiedy teściowa dzień uzna za niedzielę? I nigdy nie czeka na zaproszenie?
Magik05-06-2009 00:58:38   [#103]

Też się teściwą nie przejmować i robić swoje, aż się teściowej znudzi.

Przecież nieraz dzieciom doradzamy - przestań zwracać uwagę, udaj, że nie słyszysz, to Cię przestaną przezywać..

halwol205-06-2009 01:21:55   [#104]
Z tym, że ta "teściowa" ma moc sprawczą.

Nie chcę rozgrzebywać wątku. Dziękuję za okazaną pomoc i wsparcie, jakkolwiek koniec sprawy nie jest przesądzony.
magda005-06-2009 10:05:42   [#105]

Kochani,

przykra sprawa z tym dyrektorem i goscmi.... Ja wiele razy byłam na zajeciach otwartych, choc w szkole mojego dziecka na prosbe o mozliwosc bycia na lekcji dostalam odmowe i musze napisac ze mi sie to nie podobalo, nie chcialam nigogo oceniac, chcialam zobaczyc jak sie ucza (bo pracuja dosc oryginalnym programem). A zamkniecie drzwi przed rodzicami uwazam zabrak otwartosci na wspolprace. Oczywiscie wizyta ma byc ustalona w dogodnym terminie i dla nauczyciela i klasy. 

lucynabroza05-06-2009 22:29:34   [#106]

halwol2.

stawiasz się w roli męczennika i ofiary, a może są przesłanki, że w przeszłości dałaś jakieś powody rodzicom, że chcą cię opserwować. Nic nie dzieje sie bez przyczyny.

Adaa05-06-2009 22:38:56   [#107]