Forum OSKKO - wątek

TEMAT: ile godzin pracuje bibliotekarz
strony: [ 1 ][ 2 ]
Zwojka26-11-2006 18:40:23   [#51]
Sewka miło mi. Ja też  jestem nauczycielem- bibliotekarzem; wychowawcą (3 rok) i od września wicedyrektorem. Podobnie jak Ty uważam, że praca w bibliotece daje dużo satysfakcji. Pozdrawiam :)
Vincia26-11-2006 19:16:02   [#52]
Sewka, zwojka - to po ile Wy macie godzin na każdym z tych etatów?
Gaba26-11-2006 19:18:53   [#53]

;-)))

Nie ma dobrej szkoły bez dobrej biblioteki, a swoją bibliotekę lubię, zadroszą MałgosiO., nie dałam w tym roku 5 tys. (ale w przyszłym kupuje meble...) - jestem na etapie wymiany okien w szkole i biblioteka też dostanie nowe... wreszcie, bo chyba zwariuję przez te okna...

dyrlo26-11-2006 19:35:55   [#54]

Gaba

U mnie już parapety montują.
sewka26-11-2006 19:36:53   [#55]

:))

Zwojka, pozdrawiam również.

Vincia, mam uśredniony etat - 22 godziny (6 języka polskiego, 10 biblioteki) - w tym jest 6 godzin ponadwymiarowych.

Gaba, wiem, pamiętam, że biblioteka jest Twoim oczkiem w głowie.  My okna wymieniliśmy w bibliotece podczas wakacji, wreszcie je można otworzyć, bo dla bezpieczeństwa personelu stare były przybite gwoździami :)

A teraz właśnie trwają  ostatnie  prace remontowe w sali szumnie zwanej centrum informacji multimedialnej. Na ścianach "Słoneczny patrol" - czyli ciepła tonacja morelowo-żółta. Za tydzień bedzie mozna skręcać meble i wyciągnąć wreszcie z pudeł komputery. :)))
Gaba26-11-2006 19:53:05   [#56]
a przede mną jeszcze podłoga w bibliotece, bo ohydna... kolor się zrobi... tez jakiś taki cywilziowany, bo obecny to ostra cytrynka.
Zwojka26-11-2006 20:46:42   [#57]

Vincia

Ja mam 20 godzin bibliotecznych i 1 wychowawczą. W tym 6 ponadwymiarowych. Pozdrawiam wszystkich bibliotekarzy:)
Vincia26-11-2006 21:40:14   [#58]

sewka, zwojka

To u Was vicki nie mają zniżki godzin?
sewka26-11-2006 22:47:45   [#59]

Vincia, mają, mają.