Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Czy lista nagrodzonych nagrodą Ministra Edukacji
strony: [ 1 ][ 2 ]
Zuzaaa12-10-2005 23:29:52   [#01]
jest publikowana? Wszystkiego najlepszego z okazji naszego święta.
Gaba13-10-2005 05:22:25   [#02]

a nagrodą kuratora?

Czy to sa tajne nagrody?

Uważam, że wszytskie powinny być opublikowane.

Ank13-10-2005 14:58:19   [#03]

W mojej gminie pracuję od 1997 roku i jeszcze nigdy jakikolwiek dyrektor nie dostał nagrody. To smutne bo robimy naprawdę wiele. Cały czas słyszymy tylko, że inni to mają lepsze wyniki (chodzi o szkoły) a w innych firmach to ludzie pracują po 10 godzin dziennie i cieszą się, że mają zatrudnienie.

To smutne bo to co robię lubię i chcę robić ale w pewnym momencie chciałoby się być docenionym. I nie o pieniądze tu chodzi tylko o ten przysłowiowy uścisk ręki prezesa.

Firma mojego męża uznając zasługi swoich dyrektorów wnioskowała dla nich o Krzyże Zasługi. I dostali prawie wszyscy.

Ja już czasem nie mam siły - pracuję jak w strefie sejsmicznej, jak to mówi moja koleżanka "buduję sobie ołtarzyk z placówki" i coraz bardziej zastanawiam się czy warto, w imię czego, czy być Siłaczką czy też spokojnie przezimować i nie szarpać się z życiem i rzeczywistością.

Przepraszam za ten ton w przededniu święta ale jego tak naprawdę dla przedszkoli nie ma. To zwykły dzień pracy, identyczny jak pozostałe i nawet kawy wspólnie nie ma kiedy wypić bo ani kiedy się spotkać, ani z kim dzieciaki zostawić, przedszkola zamknąć się przecież nie da i dzieciaków pozbyć też nie.

osia13-10-2005 16:08:40   [#04]
A ja właśnie dostałam nagrodę kuratora, tylko nie wiem ile to jest.A co najważniejsze, to nikt mi nie powiedział tak naprawdę, co mam dostać.Przyznaję, dreszczyk był, ale już spoko
Tadek13-10-2005 16:09:48   [#05]
dla mnie to już normalność. Ja robię bo lubię i to mnie cieszy i dzieci też się cieszą to dla mnie nagroda.
Ajcila13-10-2005 16:12:19   [#06]