Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Oświadczenie majątkowe dyrektora.
strony: [ 1 ]
MaDem03-04-2005 20:27:53   [#01]

Kiedy ma złożyć oświadczenie majątkowe dyrektor, który zakończył swoją kadencję ostatniego sierpnia 2004r.?  Czy powinien to zrobić w ciągu 3 miesiecy od zakończenia kadencji (tj. do końca listopada 2004r.)? Czy to oświadczenie składa normalnie, tj. do końca kwietnia 2005r.? I czy nalezy podać stan na dzień 31sierpnia czy 31 grudnia 2004r.?

zgredek03-04-2005 21:47:40   [#02]
w ostatnim dniu kadencji, czyli 31 sierpnia
MaDem11-04-2005 19:22:18   [#03]
A czy mogę prosić o rozporządzenie? I czy skladam to oświadczenie do 30 kwietnia? Czy powinnam zrobić to wcześniej???
zgredek11-04-2005 19:23:53   [#04]

ustawy o samorządzie - kto prowadzi Twoją szkołę?

jak napiszesz to Ci wkleję

zgredek11-04-2005 19:28:30   [#05]

chociaz w zasadzie wszędzie to samo:

Zastępca wójta, sekretarz gminy, skarbnik gminy, kierownik jednostki organizacyjnej gminy, osoba zarządzająca i członek organu zarządzającego gminną osobą prawną oraz osoba wydająca decyzje administracyjne w imieniu wójta składają pierwsze oświadczenie majątkowe w terminie 30 dni od dnia powołania na stanowisko lub od dnia zatrudnienia. Do pierwszego oświadczenia majątkowego zastępca wójta, sekretarz gminy, skarbnik gminy, kierownik jednostki organizacyjnej gminy, osoba zarządzająca i członek organu zarządzającego gminną osobą prawną oraz osoba wydająca decyzje administracyjne w imieniu wójta są obowiązani dołączyć informację o sposobie i terminie zaprzestania prowadzenia działalności gospodarczej, jeżeli prowadzili ją przed dniem powołania lub zatrudnienia. Kolejne oświadczenia majątkowe są składane przez nich co roku do dnia 30 kwietnia, według stanu na dzień 31 grudnia roku poprzedniego, oraz w dniu odwołania ze stanowiska lub rozwiązania umowy o pracę.
MaDem11-04-2005 19:29:44   [#06]
organ prowadzący to starostwo powiatowe
zgredek11-04-2005 19:35:13   [#07]

organem prowadzącym jest powiat

 USTAWA

z dnia 5 czerwca 1998 r.

o samorządzie powiatowym

3. Oświadczenie majątkowe wraz z kopią swojego zeznania o wysokości osiągniętego dochodu w roku podatkowym (PIT) za rok poprzedni i jego korektą składają w dwóch egzemplarzach:

1) radny - przewodniczącemu rady
powiatu,
2) starosta, przewodniczący rady
powiatu - wojewodzie,
3) wicestarosta, członek zarządu
powiatu, sekretarz powiatu, skarbnik powiatu, kierownik jednostki organizacyjnej powiatu, osoba zarządzająca i członek organu zarządzającego powiatową osobą prawną oraz osoba wydająca decyzje administracyjne w imieniu starosty - staroście.

 

5. Członek zarządu

powiatu, sekretarz powiatu, skarbnik powiatu, kierownik jednostki organizacyjnej powiatu, osoba zarządzająca i członek organu zarządzającego powiatową osobą prawną oraz osoba wydająca decyzje administracyjne w imieniu starosty składają pierwsze oświadczenie majątkowe w terminie 30 dni od dnia wyboru lub powołania na stanowisko albo od dnia zatrudnienia. Do pierwszego oświadczenia majątkowego członek zarządu powiatu, sekretarz powiatu, skarbnik powiatu, kierownik jednostki organizacyjnej powiatu, osoba zarządzająca i członek organu zarządzającego powiatową osobą prawną oraz osoba wydająca decyzje administracyjne w imieniu starosty są obowiązani dołączyć informację o sposobie i terminie zaprzestania prowadzenia działalności gospodarczej, jeżeli prowadzili ją przed dniem wyboru, powołania lub zatrudnienia. Kolejne oświadczenia majątkowe są składane przez nich co roku do dnia 30 kwietnia, według stanu na dzień 31 grudnia roku poprzedniego, oraz w dniu odwołania ze stanowiska lub rozwiązania umowy o pracę.
zgredek11-04-2005 19:36:07   [#08]

o rany a co to za format??????????

art. 25c to jest

MaDem11-04-2005 19:39:12   [#09]
Dziękuję bardzo.

UWAGA!
Nie jesteś zalogowany!
Zanim napiszesz odpowiedź w tym wątku, zaloguj się!
Dopiero wtedy będziesz mógł/mogła wysłać wprowadzony komentarz na forum.
Jeśli nie masz jeszcze założonego konta na forum, załóż je.
Logowanie i/lub zakładanie konta.

strony: [ 1 ]