Forum OSKKO - wątek

TEMAT: druk kadrowy
strony: [ 1 ]
layola03-03-2005 17:48:10   [#01]

Poszukuję druku, który prawdopodobnie nazywa się "Potwierdzenie warunków pracy i płacy", a ma zawierać informację dotyczącą zatrudnienia pracownika w konkretnej placówce zespołu.

Czy mogę liczyć na kogoś z Forumowiczów? A może jakiś adres, gdzie mogłabym to znaleźć?

Z góry dziękuję :)

wladyslaw03-03-2005 21:09:34   [#02]
to umowa nie wystarczy ........., jeszcze jakies druki,,,,
krystyna03-03-2005 22:20:28   [#03]

chyba, że umowa została zawarta ustnie...

Umowę o pracę zawiera się na piśmie. Jeżeli jednak umowa została zawarta w formie ustnej, wówczas obowiązkiem pracodawcy jest potwierdzenie pisemne jej warunków i doręczenie tego dokumentu pracownikowi najpóźniej w dniu podjęcia przez niego pracy.

 Nie dopełnienie obowiązku zawarcia umowy o pracę w formie pisemnej względnie nie doręczenie pisemnego potwierdzenia jej zawarcia najpóźniej w dniu podjęcia przez pracownika pracy, wyczerpuje znamiona wykroczenia z art. 281 pkt 2 K.p., zagrożonego karą grzywny do 5.000,- zł.

A więc to "potwierdzenie" nie ma innego wzoru, bo zawiero to wszystko, co zawiera umowa o pracę.

Ank03-03-2005 22:24:48   [#04]

layola

A czy nie chodzi Ci czasem o wymagany przez KP druk co to mieli go otrzymać wszyscy starzy i do tygodnia od zatrudnienia nowi pracownicy?
zuza03-03-2005 22:30:46   [#05]
tzw dodatkowe informacje o warunkach zatrudnienia
zuza03-03-2005 22:33:46   [#06]

Informacja o dodatkowych warunkach zatrudnienia na podstawie art.29 § 3 K.P.

 

Zgodnie z art.29 § 3 Kodeksu Pracy informuję Pana o dodatkowych warunkach zatrudnienia w zakresie :

 

         1/ Normy czasu pracy

             Obowiązuje Pana 8 godzinna dobowa i 40 godzinna tygodniowa

             norma czasu pracy.

 

         2/ Wypłata wynagrodzenia za pracę

             Wypłata wynagrodzenia za pracę wypłaca się raz w miesiącu ,

             w ostatnim dniu miesiąca.

        

         3/ Urlop wypoczynkowy

              160 godz.

 

4/ Długość okresu wypowiedzenia umowy o pracę

    1 miesiąc

 

 

 

....................................                             .....................................         

            /podpis pracownika /                                                      / podpis pracodawcy/

layola03-03-2005 23:44:53   [#07]

dzięki, ale to nie to... :)

dzięki za dotychczasowe rady, ale to nie to.

Pracownicy nie mają umów z Zespołem ale zawarte dużo wcześniej umowy o pracę z zakładami, które weszły przed kilkoma laty w skład zespołu. Ponieważ podczas łączenia placówek nikt nie dostał wypowiedzenia, a więc nie zawierano nowych umów, wszyscy pracownicy dostali informacje o zmianie nazwy zakładu pracy.

Informację uzupełniającą, októrej pisze zuza,  pracownicy otrzymali jeszcze w ubiegłym roku, ale to nie to...

Nie mogę napisać aneksu do umowy, w którym zawarłabym ukierunkowanie pracownika do konkretnej placówki zespołu - ponieważ nie jest ona zawarta z zespołem

Nie mogę również napisać takiego ukierunkowania w jakiejś informacji dodatkowej do informacji o zmianie nazwy zakładu pracy :) 

Nie ma to być też dodatkowa informacja do dodatkowej informacji o warunkach zatrudnienia :)

Zasugrowano mi druk o nazwie, którą podałam w #1, nie chcę go tworzyć sama skoro gdzieś powinien być gotowiec, niestety nie mogę nigdzie zdobyć.  

Liczę na Was, pozdrawiam :)

Jacek04-03-2005 09:15:09   [#08]

Znalazłem cos takiego

KARTA OBIEGOWA ZMIANY W STOSUNKU PRACY

KARTA OBIEGOWA ZMIANY ..................(nr ewidencyjny)..................

w stosunku pracy

(przyjęcia – zwolnienia*)

..................(pieczęć komórki spraw osobowych)..................

1. Imię i nazwisko ................................................

2. Przyjęty do pracy na czas ................................................

3. Stanowisko lub rodzaj pracy ................................................

4. Nazwa komórki organizacyjnej, w której ma być – jest* zatrudniony ................................................

5. Wynagrodzenie

6. Przyjęty do pracy – zwolniony*

................................................

z dniem ................................................

7. Ewidencja osobowa:

a) karta ewidencyjna (data wpisu – skreślenia*) ....................................

b) ewidencja wojskowa (data wpisu – skreślenia*) ....................................

c) dowód osobisty (data wpisu przyjęcia – zwolnienia*) ....................................

d) legit. ubezpieczeniowa (data wpisu przyjęcia – zwolnienia*) ....................................

e) legit. służbowa i przepustka (data wydania – zwrotu*) ....................................

* Niepotrzebne skreślić.

....................................(miejscowość i data)

....................................(pieczęć i podpis)

strona odwrotna

Nazwa komórki

Data

Pieczęć i podpis

1. Komórka organiz. zatrud. prac.

   

2. Komórka finansowo-księgowa

   

3. Wypożyczalnia sprzętu i narzędzi

   

4. Związek zawodowy

   

5. Biblioteka

   

6.

   

7.

   

8.

   

9.

   

layola04-03-2005 17:30:53   [#09]

dzięki

proszę o jeszcze :)

UWAGA!
Nie jesteś zalogowany!
Zanim napiszesz odpowiedź w tym wątku, zaloguj się!
Dopiero wtedy będziesz mógł/mogła wysłać wprowadzony komentarz na forum.
Jeśli nie masz jeszcze założonego konta na forum, załóż je.
Logowanie i/lub zakładanie konta.

strony: [ 1 ]