Forum OSKKO - wątek

TEMAT: staż a urlop macierzyński
strony: [ 1 ]
Konto zapomniane02-03-2005 11:21:33   [#01]

Proszę o pomoc

Dzia 01 09 2002 roku otrzymałam pracę w szkole i umowę  na 2 lata. od 01 września 2002 roku do 31 05 2003 roku odbyłam staż i zaraz po tym otrzymałam awans na nauczciela kontraktowego. W lipcu  tego samego roku urodziłam dziecko. Wróciłam do pracy po 16 tygodniowym urlopie macieżyńskim tj w listopadzie. Pod koniec sierpnia 2003 roku (będąc na urlopie macieżyńskim) złożyłam podanie do Dyrektora z prośbą o rozpoczęcie stażu - na nauczyciela mianowanego, złożyłam też Plan Rozwoju Zawodowego, który został zatwierdzony. Obecnie nadal pracuję w tej samej szkole i jestem nauczycielem kontraktowym teoretycznie drugi rok stażu na mianowanego.

W jakim stopniu urlop macieżyński   wpływa na staż tzn czy w moim przypadku polega to na przesunięciu długości trwania stażu o okres urlopu czy też nie miałam prawa rozpoczynać stażu 01 09 2003 czyli w roku szkolnym 2003/2004 ???

Konto zapomniane02-03-2005 11:29:43   [#02]

przepraszam macierzyński ma być

przepraszam macierzyński ma być
rzewa02-03-2005 11:39:06   [#03]

mogłas staz rozpocząć

ale twój staż musi byc dłuższy o czas jaki upłynał od 1 września 2003 do końca urlopu macierzyńskiego (ok 2,5 m-ca).

Zatem, o ile nie będziesz miała dłuższych zwolnień, twój staż zakończy się ok połowy lipca 2006 roku.

Konto zapomniane02-03-2005 11:51:10   [#04]

Bardzo dziękuję

Bardzo dziękuję.  Czy oprócz Karty Nauczyciela Art 9d pkt5  jest gdzieś o tym mowa?
Basik02-03-2005 11:53:13   [#05]

A może się dyrektor zdenerwował tym urlopem macieżyńskim? ;-)

Konto zapomniane02-03-2005 12:00:02   [#06]

do Basika

Oczywiście. To nie było śmieszne. Myślałam że tu się pomaga a nie "naśmiewa". Sama zdążyłam się poprawić
rzewa02-03-2005 12:07:18   [#07]

wszystko

jest w KN, rozdział 3a
Konto zapomniane02-03-2005 12:13:16   [#08]

Ok

Jeszcze raz dziękuję
urzędniczka02-03-2005 12:40:18   [#09]