Załącznik nr 3
Ramowy plan nauczania dla szkoły policealnej na podbudowie programowej liceum profilowanego o profilu odpowiadającym tej samej co zawód a) dziedzinie gospodarki, w tym dla szkoły policealnej specjalnej dla uczniów niesłyszących i słabo słyszących, niewidomych i słabo widzących oraz z niepełnosprawnością ruchową
Lp. |
Obowiązkowe zajęcia edukacyjne |
Dla młodzieży |
Dla dorosłych |
Liczba godzin tygodniowo w rocznym okresie nauczania |
Liczba godzin tygodniowo w rocznym okresie nauczania |
Liczba godzin w rocznym okresie nauczania |
Semestry I - II |
Semestry I - II |
Forma stacjonarna |
Forma zaoczna |
1. |
Kształcenie zawodowe według programu nauczania dla zawodu |
32 |
24 |
432 |
2. |
Wychowanie fizyczne |
3 |
- |
- |
Razem godzin zajęć edukacyjnych |
35 |
24 |
432 |
Praktyka zawodowa: ................... tygodni |
a) kształcenie w jednorocznej szkole policealnej dotyczy zawodów na poziomie kwalifikacji technika. Załącznik nr 4
Ramowy plan nauczania dla szkoły policealnej na podbudowie programowej szkół dających wykształcenie średnie, w tym dla szkoły policealnej specjalnej dla uczniów niesłyszących i słabo słyszących, niewidomych i słabo widzących oraz z niepełnosprawnością ruchową
Lp. |
Obowiązkowe zajęcia edukacyjne |
Dla młodzieży a) |
Dla dorosłych a) |
Liczba godzin tygodniowo w dwuletnim okresie nauczania |
Liczba godzin tygodniowo w dwuletnim okresie nauczania |
Liczba godzin w dwuletnim okresie nauczania |
Semestry I - IV |
Semestry I - IV |
Forma stacjonarna |
Forma zaoczna |
1. |
Kształcenie zawodowe według programu nauczania dla zawodu |
50 |
37 |
682 |
2. |
Podstawy przedsiębiorczości b) |
- |
1 |
18 |
3. |
Wychowanie fizyczne |
6 |
- |
- |
Razem godzin zajęć edukacyjnych |
56 |
38 |
700 |
Praktyka zawodowa: ................... tygodni |
a) w przypadku 1-rocznego, 1,5-rocznego lub 2,5-letniego okresu nauczania, ogólny wymiar godzin określony dla 2-letniego okresu nauczania zmniejsza się lub zwiększa proporcjonalnie, b) zajęcia edukacyjne z Podstaw przedsiębiorczości powinny być prowadzone tylko dla uczniów, którzy we wcześniejszym etapie nauki nie realizowali tych zajęć. a ja czytam w jednym ze statutów jakie są zasady nauczania języka obcego w SP |