Może się to komu przyda albo może ktoś to ulepszy: Protokołowanie posiedzeń RP
- Protokolantem jest nauczyciel wyznaczony przez dyrektora szkoły.
- W protokole zamieszcza się zwięzły i zgodny z porządkiem obrad opis omawianych spraw, podjętych ustaleń (uchwał) i wniosków wynikających z przebiegu zebrania.
- Integralną częścią protokołu jest lista obecności członków RP i zaproszonych gości oraz załączniki.
- Załącznikami mogą być sprawozdania nauczycieli, oświadczenia, dłuższe wystąpienia, sprawozdania i referaty oraz zestawienia i wykresy.
- Wymienione w punkcie 40 załączniki mogą być po wygłoszeniu na posiedzeniu RP złożone sekretarzowi do protokołu na nośnikach elektronicznych.
- Protokół powinien być sporządzony jednolitą techniką komputerową, a jego kartki powinny być ponumerowane i każda winna być podpisana przez przewodniczącego i protokolanta.
- Protokół podpisuje przewodniczący obrad i protokolant.
- Protokół zostaje wyłożony do wglądu w sekretariacie szkoły.
- Członkowie Rady powinni w terminie do 14 dni od sporządzenia protokołu zapoznać się z jego treścią i zgłosić ewentualne poprawki przewodniczącemu obrad. Rada na następnym posiedzeniu decyduje o wprowadzeniu zgłoszonych poprawek do protokołu.
- Fakt zapoznania się z treścią protokołu członkowie RP potwierdzają podpisem.
- Na kolejnym posiedzeniu zatwierdza się protokół z poprzedniego posiedzenia.
- Protokoły z danego roku szkolnego poprzedzone rejestrem protokołów przechowywane są w odpowiednio opisanym segregatorze.
- Protokoły zespołów sporządza się taką samą techniką jak protokoły posiedzeń RP i zamieszcza się poprzedzone rejestrem w tym samym segregatorze.
Wzory uchwał
Uchwała nr ... /2004/2005 Rady Pedagogicznej Szkoły Podstawowej .................................... z dnia ...... w sprawie wyników klasyfikacji uczniów za 1 okres roku szkolnego 2004/2005 // i promocji uczniów za rok szkolny 2004/2005 Podstawa prawna: - Rozporządzenie MEN z 21 marca 2001 roku w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów (...) (Dz.U. z 2001r nr 29 poz 323 ze zm) - Regulamin klasyfikacji 1. W związku z zakończeniem 1 okresu zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2004/2005 Rada Pedagogiczna klasyfikuje w normalnym trybie ..... uczniów szkoły. 2. Nie są klasyfikowani uczniowie:
Lp |
Nazwisko i imię |
Klasa |
Przedmiot |
Przyczyna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 3. Stopień niedostateczny otrzymują uczniowie:
Lp |
Nazwisko i imię |
Klasa |
Przedmiot |
Poprawka/Powt. roku |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 4. Następującym uczniom wyznaczono egzamin klasyfikacyjny, który zostanie przeprowadzony po odpowiednich uzgodnieniach:
Lp |
Nazwisko i imię |
Klasa |
Przedmiot |
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Zestawienia ocen i wykazy uczniów uzyskujących promocję z wyróżnieniem są załączone do protokołu 6. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia. Wzór uchwały zmieniającej
Uchwała nr ... /2004/2005 Rady Pedagogicznej Szkoły Podstawowej ............................ z dnia ...... w sprawie zmian w .... Na podstawie art. 52 ust. 2 ustawy OSO wprowadza się następujące zmiany: 1. Rozdział 5 „.......” zawierający § 21 – 29 traci ważność. 2. Wprowadza się Rozdział 5 „.........” zawierający § 21 – 31. 3. Dotychczasowe § 30 – 60 otrzymują numerację 32 – 62. 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia. Przewodniczący RP (dyr. szk.) |