Uchwała Nr ......./.../05 Rady Miejskiej/Gminy w ............................ z dnia ........................... 2005 r. w sprawie wystąpienia do ...........................Kuratora Oświaty w ................................... z wnioskiem o wydanie pozytywnej opinii na dalsze funkcjonowanie Zespołu Szkół ............................................w ............................................ Na podstawie art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. 2001r. Nr 142, poz. 1591, z 2002r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203 ) oraz art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27 czerwca 2003r. o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz o zmianie niektórych innych ustaw ¹) (Dz. U. Nr 137, poz. 1304 ) uchwala się, co następuje: § 1. Wystąpić do ......................... Kuratora Oświaty w ....................... o wydanie pozytywnej opinii na dalsze funkcjonowanie Zespołu Szkół .....................w ............................... § 2. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi /Wójtowi/Prezydentowi/................................ § 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia. Przewodniczący Rady Miejskiej/Gminy .............................................. |