Forum OSKKO - wątek

TEMAT: minimum programowe
strony: [ 1 ]
jmz11-01-2005 21:30:02   [#01]
Czy jeszcze funcjonuje pojęcie minimum programowego? Czy poprawny jest argument "uczeń otrzymał ocenę niedostateczną, bo nie spełnił wymagań minimum programowego"?
beera11-01-2005 21:35:31   [#02]

mamy

podstawę programową

a uczeń, ktory otrzymal ndst- to jak rozumiem nie opanował wymagań okreslonych przez n-la na ocenę dopuszczającą

Gaba12-01-2005 01:00:02   [#03]

1. owszem funkcjonuje - w głowach nauczycieli, nie zauwazyli zmiany prawnej i filozofii oceniania...

2. Niepoprawny - choć w dalszym ciągu takie wyjaśnienie pojawia się u nauczycieli i nie tylko...

gosienka28-01-2005 21:05:56   [#04]

minimum programowe w przedszkolu?????

Nie jestem z przedszkola i nie znam się na tej robocie. Natomiast zaciekawiło mnie coś co jest związane z tym watkiem. Przeczytałam niedawno gdzieś takie zdanie " udokumentowane osiagnięcia w pracy z dziećmi, które mają trudności z opanowaniem minimum programowego"  Dziewczyny z przedszkoli, jak poprawnie powinno brzmieć to zdanie / a tak na marginesie to jak sprawdzić, udokumentować to u 3 latka???????????/
Benigna29-01-2005 09:55:36   [#05]

W przedszkolu, jak wszędzie, pracujemy realizując podstawę programową. Nie ma czegoś takiego , jak minimum. Chyba, że potraktujemy to jako skrót myślowy dotyczący organizacji pracy przedszkola - czyli 5 godzin pracy przedszkola przewidzianych na realizację podstawy - rodzice nie płacą za pobyt dziecka w przedszkolu w tych godzinach opłaty stałej.

Dokumentowanie osiągnięć trzylatka w takim kontekście jest - dla mnie - nieporozumieniem.

Kasia6629-01-2005 21:37:59   [#06]

w szkole podst.