Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Interpretacja przepisów „Awansu” po nowemu
strony: [ 1 ]
fisz216-12-2004 14:31:55   [#01]

Analizując przepisy nowego rozporządzenia mam trudności z interpretacją paru kwestii. Jak myślicie, co autor miał na myśli pisząc:

Wymagania niezbędne do uzyskania stopnia nauczyciela dyplomowanego

obejmują (…) uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań  mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły”? O jakie konkretne efekty chodzi? Czy te efekty mają być mierzalne?

Czym różni się zadanie:   

„opracowanie i wdrożenie programu działań edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych związanych odpowiednio z oświatą (…)

od zadania

„poszerzenie zakresu działań szkoły, w szczególności dotyczących zadań dydaktycznych, wychowawczych lub opiekuńczych”.

 

Moim zdaniem te zadania są tożsame, bo przecież każdy program działań edukacyjnych poszerza zakres działań szkoły. Może się mylę? Bardzo interesuje mnie Wasze zdanie.

 

Pozdrawiam

camelot16-12-2004 16:44:03   [#02]

masz rację

Niby masz rację ale musisz pamiętać, że każde działanie może byc przypisane tylko jednemu punktowi zarządzenia. Dlatego musisz podzielić to tak aby było w miarę po równo.

UWAGA!
Nie jesteś zalogowany!
Zanim napiszesz odpowiedź w tym wątku, zaloguj się!
Dopiero wtedy będziesz mógł/mogła wysłać wprowadzony komentarz na forum.
Jeśli nie masz jeszcze założonego konta na forum, załóż je.
Logowanie i/lub zakładanie konta.

strony: [ 1 ]