Forum OSKKO - wątek

TEMAT: budżet w PABS-ie
strony: [ 1 ]
Ank07-12-2004 15:00:20   [#01]
Czy ktoś z Was planuje budżet w programie PABS. Co to za zwierz i jakie macie na jego temat zdanie?
TereKlo07-12-2004 15:27:53   [#02]
Wszystko - tylko nie PABS, mam złe doświadczenie sprzed 2 lat, zawierał dużo błędów chociaż nadrabiali to dobrą obsługą techniczną (na maila i na telefon). I za drogi jak na swoje możliwości.
Ajcila07-12-2004 16:25:39   [#03]

je jestem "ekspertem"

a tak poważnie to mogę o nim bardzo dużo. Przerobiliśmy 3 wersje. Mało tego planuję budżet w PABSie2 koleżankom.

A moje zdanie jest takie kiedy go wprowadzono początkowo potrzebny był exell i z tym były problemy niektórzy informatycy sobie z nim nie radzili. W wersji 3.1 działa zupełnie fajnie i prawda jest taka że ułatwia pracę tzn. za pierwszym razem trzeba powprowadzać wszystkich pracowników - z tym jest trochę pracy szczególnie że mam 23 ale w latach kolejnych bazuje się n poprzednim roku więc za dużo pracy nie ma. W tym roku w ciągu 2 godzin zrobiłam koleżance która też ma 5 oddziałowe przedszkole. Wiele rzeczy liczy sam np "13" z tym że trzeba podać zarobki brutto od I-VIII

Jesli masz jakieś pytania służę pomocą

Ank07-12-2004 17:58:52   [#04]
Ja tylko robię rozeznanie bo mój OP chce nas w "to" wpakować. Zapamietam, żeś ekspertka i w razie problemów zwrócę się o ratunek ;-))
Ajcila07-12-2004 18:06:51   [#05]

AnK

polecam się na przyszłość :-))) ale nie taki diabeł straszny .... choć i my na początku sie złościłyśmy szczególnie że w żadnym przedszkolu nie było komputera. Zresztą muszę Ci powiedzieć że firma która wprowadza ten program szkoli dyrektorów więc samych was nie zostawią :-)
TereKlo07-12-2004 18:35:39   [#06]
Czy skorzystać z PABSu - należy się zastanowić,  jakie inne programy egzystują w szkole (w szkołach podległych OP) - należałoby się zastanowić na kompatybilnością (importem danych, scalaniem itd)
Ajcila08-12-2004 13:27:53   [#07]

tereklo

PABS to samodzielny program:-) początkowo był potrzebny do niego exell ale jest już na tyle dopracowany że działa na bazie Worda. Jeżeli OP decyduje się na taki budżet to oni mają rozszerzoną wersję tak że plan finansowy zatwierdzają  w PABSIE mają również możliwość nanoszenia wszelkich zmian. Tak więc po zmianach OP nie musimy ponownie pisać planu finansowego gdyż wszystko otrzymujemy na dyskietce.

UWAGA!
Nie jesteś zalogowany!
Zanim napiszesz odpowiedź w tym wątku, zaloguj się!
Dopiero wtedy będziesz mógł/mogła wysłać wprowadzony komentarz na forum.
Jeśli nie masz jeszcze założonego konta na forum, załóż je.
Logowanie i/lub zakładanie konta.

strony: [ 1 ]