Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Pomocy :)
strony: [ 1 ]
MarcinPWSZWALBRZYCH05-12-2004 18:35:49   [#01]

Witam

Jestem studentem 3-go roku i w obecnym czasie prowadze zajecia sportowe przy klubie sportowym w ktorym sam cwicze i gram w lidze

Chcialbym jednak podpisac umowe - charytatywna praca - zeby byc ubezpieczonym nie tylko od OC ale i od innych waznych komponentow....

Czy mozecie podac mi jakies rozporzadzenia oraz strony internetwe gdzie moglbym odszukac przepisy prawne dotyczace mojej obecnej sytuacji? Dziekuje z gory i pozdrawiam!

beera05-12-2004 19:00:53   [#02]

bez zaplaty

to wchodzi w grę tylko wolontariat
RomanG05-12-2004 19:30:58   [#03]

Ustawa o wolontariacie

Dział III Wolontariat

Rozdział 1 Przepisy ogólne

Art. 44.

1. Świadczenia wolontariuszy są wykonywane w zakresie, w sposób i w czasie określo­nym w porozumieniu z korzystającym. Porozumienie powinno zawierać postanowie­nie o możliwości jego rozwiązania.

2.      Na żądanie wolontariusza, korzystający jest obowiązany potwierdzić na piśmie treść porozumienia, o którym mowa w ust.  1, a także wydać pisemne zaświadczenie o wykonaniu  świadczeń przez wolontariusza,  w tym  o zakresie wykonywanych świadczeń.

3.      Na prośbę wolontariusza korzystający może przedłożyć pisemną opinię o wykonaniu świadczeń przez wolontariusza.

4.      Jeżeli świadczenie wolontariusza wykonywane jest przez okres dłuższy niż 30 dni po­rozumienie powinno być sporządzone na piśmie.

Rozdział 2 Przepisy szczególne

Art. 45.

1.    Korzystający ma obowiązek:

1)         informować wolontariusza o ryzyku dla zdrowia i bezpieczeństwa związanym z wykonywanymi świadczeniami oraz o zasadach ochrony przed zagrożeniami;

2)    zapewnić wolontariuszowi, na dotyczących pracowników zasadach określonych w odrębnych przepisach, bezpieczne i higieniczne warunki wykonywania przez niego świadczeń, w tym - w zależności od rodzaju świadczeń i zagrożeń związa­nych z ich wykonywaniem - odpowiednie środki ochrony indywidualnej;