Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Z uczniem jak z kolega??
strony: [ 1 ][ 2 ]
MarcinPWSZWALBRZYCH19-11-2004 22:02:57   [#01]

Witam

Jestem studentem 3-go roku PWSZ Walbrzych Nurtuje mnie pytanie czy wg Was warto zyc z uczniem jak z wlasnym kolega

Ostatnio udalo mi sie uzyskac prace jako trener pilki siatkowej w moim miescie i pracuje z mlodzieza Od pierwszych zajec postanowislem iz nie bede stawial miedzy mna a nimi bariery typu trenerze Pan etc Po prostu jestem dla nich Marcin :)

Doskonale znam opinie jakie sa przedstawiane nam studentom w pozycjach ksiazkowych - potrzeba dustansu miedzy uczniem a nauczycielem etc - oraz wielu zdan znajomych nauczycieli, mimo to zdecydowalem sie na ten krok Mija juz miesiac mojej pracy z chlopakami i przyznam sie ze uklada nam sie doskonale Mlodziez pracuje solidnie i nie bylo jeszcze zadnej konfliktowej sytuacji gdzie uczen probowal stanac nade mna 

Mysle ze "zblizenie sie" do uczniow jest doskonala metoda we wspolczesnych czasach na zmotywowanie ich do pracy i podjecia jakiegokolwiek wysilku zarowno fizycznego jak i psychicznego

Co o tym myslicie?? POZDRAWIAM

Kucu19-11-2004 22:09:52   [#02]
Zbliżenie Marcinie owszem, ale opisywany przez Ciebie książkowy dystans musi tutaj również występować. Przecież nie powiesz, że pozwalasz im na wszystko, skoro mówią do Ciebie po imieniu. Jeśli tak nie jest (a przypuszczam, że nie) to masz ten dystans. Ciężko tu coś doradzić, bo nie znam grupy z jaką pracujesz. Jeśli jest dobrze, choć to dopiero miesiąc jak piszesz, to ok, ale musisz ich obserwować i dokonywać ewaluacji swoich działań.
MarcinPWSZWALBRZYCH19-11-2004 22:21:20   [#03]

:) Mariusz

Oczywiscie ze dystans jest miedzy mna a podopiecznymi ... przeciez nie moge pozwolic im robic co im sie podoba skoro sa to zajecia specjalistyczne