Na spotkaniu (już nie pamiętam z kim) dostaliśmy taki wykaz podstawowej dokumentacji dyrektora szkoły: I Organizacja pracy szkoły: statut i regulaminy, arkusz organizacyjny, szkolny plan nauczania, księga zarządzeń, teki akt osobowych, zakresy obowiązków (wice, pedagog, psycholog itp.), zakresy obowiązków administracji i obsługi, księga ewidencji dzieci, księga uczniów, tygodniowy plan zajęć, plan dyżurów, księga zastępstw, plan pracy dyrektora na dany rok, zestaw szkolnych programów nauczania, program rozwoju szkoły,protokolarz rad pedagogicznych II Nadzór pedagogiczny: plan nadzoru, organizacja wewnętrzszkolnego mierzenia jakości pracy, plan mierzenia jakości pracy, organizacja doskonalenia zawodowego n-li,zgromadzone informacje o pracy ( do oceny pracy), raport z mierzenia jakości, plan poprawy jakości pracy, wnioski ze sprawowanego nadzoru (min. dwa razy w roku), zeszyt uchwał rady ped., dzienniki, arkusze ocen III Awans zawodowy nauczyciela: zatwierdzone plany rozwoju, gromadzone informacje o realizacji planu i jej efektach, powierzenie funkcji opiekuna, projekty oceny pracy, opinie rady rodziców, oceny dorobku zawodowego, dokumentacja pracy komisji dla nauczycieli stazystów, rejestr wydanych zaświadczeń, decyzje - akty nadania st. kontraktowego IV Inna dokumentacja:zezwolenia np. na indywidualny program czy tok nauki, decyzje np. o zwolnieniu z wf, karty wycieczek, dkokumentacja kontroli wewnętrznej (bhp, ppoż itp.), skargi i wnioski |