Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Dzień bez Forum - dniem straconym
strony: [ 1 ]
Gusia09-11-2004 17:31:08   [#01]

Dzisiaj właśnie takie zdanie powiedział mój mąż.

Wiecie co i ma rację.

Mimo, że nie odzywam się za często (nie mam ani doświadczenia, ani zbyt dużo wiedzy - by dyskutować), to każdego dnia tu zaglądam.

bogna09-11-2004 18:18:02   [#02]
masz Gusiu mądrego męża :-)
Gusia09-11-2004 18:26:26   [#03]

bogna :)))

nieraz nawet żałuje, że nie jest nauczycielem i nie może miło spędzić czasu na forum.

Dorota Piotrowska09-11-2004 19:04:52   [#04]

a ja jestem od Was uzalezniona!!!!

jak w temacie właśnie!
Jersz09-11-2004 19:18:24   [#05]

No to musisz iść na odwyk ;-)

Ale zacznij od diagnozy

Poszukaj narzędzia diagnostycznego -> http://www.oskko.edu.pl/forum/thread.php?t=2676&st=27

Pozdrawiam Jersz :-)

Kucu09-11-2004 19:56:43   [#06]
Ja od niedawna tu zaglądam, ale od kiedy odkryłem to miejsce, bardzo rzadko mnie tu nie ma.
Maelka09-11-2004 20:14:06   [#07]

Ja zaglądam...

...od dawna, ale zawsze z przyjemnością i zainteresowaniem. Wszelkie (przypadkowe!!!! ) próby odwyku okazały się nieskuteczne.

Na szczęście!

:-))

INA0709-11-2004 20:40:48   [#08]
Ja jestem często - i powiem jak Gusia cyt.

"Mimo, że nie odzywam się za często (nie mam ani doświadczenia, ani zbyt dużo wiedzy - by dyskutować), to każdego dnia tu zaglądam."

Zawsze znajdę pomoc albo tylko poczytam ( zapamiętam ) czyli skorzystam.  Pozdrawiam Was wszystkich i ciesze sie ,że jesteście

Gusia09-11-2004 21:12:31   [#09]

Maelko mnie już też trochę stuknęło na forum i nie mam zamiaru z niego znikać...

Chociaż, mam rezygnować z pakietu (oszczędności), więc chyba będę bardzo rzadko tu zaglądać ;(

Maelka10-11-2004 00:22:14   [#10]

Gusiu,

ojej!

:-(

Może trafi się jakaś podwyżka? Zarobków, oczywiście! Albo szóstka w Totku, albo...mhm...cokolwiek, co pozwoli ci tu zaglądać, kiedy tylko znajdziesz chwilkę czasu!