Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Arkusz Organizacyjny i Plan Lekcji
strony: [ 1 ]
janzg26-10-2004 11:37:16   [#01]

Zalety i nie tylko tych programów VULCANA znam, bo pracuję z nimi od lat. Ponieważ w naszym OP z tego typu programów korzysta niewielu więc OP postanowił "skomputeryzować dyrektorów" centralnie. Zależałoby mi na tym aby przy firmie pozostać - siła przyzwyczajenia, lenistwo itp.

Szef zespołu obsługi szkół OP na jutro zwołuje pokaz AO firmy KA2, jeżeli z tym programem pracujecie, to chciałbym poznać Wasze zdanie o słabych stronach ewentualnie mocnych - gdyby ktoś znał,

jeżeli ktoś uzna na FORUM nie wypada tego czynić,  to proszę na priv - zarówno o AO jak i o Planie Lekcji

PROSZĘ

Barbara Goraj26-10-2004 14:28:45   [#02]

:)

A czy mogę prosić o adres skąd można ściągnąć takie programy, bo póki co to ja arkusz na piechotkę robię

AnJa26-10-2004 15:25:31   [#03]

O arkuszu

Akurat tych to nie ściągniesz - moco komercyjne są (bo i chyba najlepsze)

Znam z widzenia oba - Vulcan nie rozumie naszej szkoły (za dużo grup miedzyoddziałowych), Ka-2 chciał nam fundnąć OP, tez nie rozumiał.

Na oko - Ka- 2 jest przyjaźniejszy w obsłudze, z Vulcana chyba wyłażą jego dosowskie lata niemowlęce.

Poza tym wiekszych róznic nie zauważyłem, teraz chyba i cenowo są podobne.
joszka26-10-2004 16:05:17   [#04]

Do programu z Poznania

podchodziłem jak do jeza - przez rok warczałem na OP ,ze dał sie wpuscic w maliny ... a wogóle to przyznam sie  z ogóllnej niechęci do rzeczy narzucanych nie pracowałem tak jak trzeba z Ka 2.

Mam niestety ambitnych wokół siebie. Informatycy pobrażali sie za to że nie poprosiłem ich o pomoc i pokazali co potrafią . A teraz do rzeczy

- lubię Arkusz Organizacyjny bo:

* 1290 godzin rzetelnie wpakował wszystkim tak jak trzeba

* przypilnował by nie było godzin za dużo lub za mało