Forum OSKKO - wątek

TEMAT: ocena wyższa niż przewidywana
strony: [ 1 ][ 2 ]
Alfred05-10-2004 19:36:00   [#51]

Myślę więc, że ten cały kontrakt..nie jest głupi, ale czy nie byłoby sensowniej załatwić oceny zachowania komisją, której skład byłby mniej więcej podobny do komisji określonej w par.17, ust.4, pkt. 2 rozporządzenia..  ? Przedstawiciel samorządu klasowego, wychowawca,przewodniczący zespołu wychowawczego..

Jak długo można odkładać egzamin klasyfikacyjny, jesli delikwent będzie cały czas usprawiedliwiał nieobecność? Co to znaczy usprawiedliwiona nieobecność? Przez kogo usprawiedliwiona?.. Bo jeśli będzie w szpitalu np. od początku kwietnia do końca wrzesnia i w tym czasie ani ręką, ani nogą?.. Nauczanie ind. też w grę nie wejdzie, bo ani głową?

No i co wtedy?.. Chyba trzeba umożliwić.. Wraca uczeń ze szpitala i zdaje egzamin klasyfikacyjny w terminie uzgodnionym z rodzicami. A później.., w klasie programowo wyższej...jakoś tam nadrobi..

Myslę, że trzeba byłoby wstrzelić w WSO jakis ekstra paragraf.. Hmm?

Mawo05-10-2004 19:44:49   [#52]
Czy jeszcze ktoś ma podobne informacje jak Mati?
Więc te wszystkie pracowicie wymyślane procedury, gorączkowo ustalane rozwiązania, te nocne godziny z lekturą rozporządzena wynikają z czyjejś niefrasobliwości? Bo przecież, gdyby takie były intencje autorów, wystarczyłoby się odwołać do par. 17 i po kłopocie. Nikt tego z Was nie sprawdzał?
Alfred05-10-2004 19:57:58   [#53]

Litera prawa jest jaka jest. Nikt nie ma prawa nam zarzucić, ze nie zrozumieliśmy intencji autora (-ów) rozporządzenia..

Żenującym jednak faktem jest to, że mija już drugi m-c roku szkolnego, a my, zamiast sprawowac nadzór, męczymy się nad czymś, co na zdrowy rozum powinno być ogłoszone na co najmniej kilka miesięcy przed nowym rokiem szkolnym a wejść w życie z początkiem roku. 

Przyjemnych snów;-)

Mati05-10-2004 20:10:01   [#54]

Mawo

nas to też zdziwiło, bo przygotowania nasze były takie o przewidywanej ocenie zach z półrocza/ gdzieś tu już o tym pisałam /

ze stanowiska tej pani wynikało wyrażnie że chodzi o par 17 i w wyniku jego " zadziałania" uczeń na przykład uzyska podwyższenie oceny , w związku z tym na konferencję jutrzejszą idziemy z taką procedurą do dyskusji z RP

Mamy system punktowy  bieżącego oceniania zachowania  więc  wcześniej w WSO to wszystko jest opisane tu  wklejam tylko ten  tryb odwoływania się rodzica od  oceny wychowawcy jeśli uzna że jest coś nieprawidłowo :

.............

  §  ...W  terminie  2 tygodni  przed  rocznym posiedzeniem klasyfikacyjnym Rady  Pedagogicznej  wychowawca wylicza  zgodnie  z wzorem  z punktu  4   ilość  uzyskanych punktów  przez ucznia  dodatkowo  zasięga  opinii  uczniów danej  klasy, ocenianego  ucznia  i opinii nauczycieli,  a następnie ustala  i wpisuje  roczną  ocenę zachowania .

 

1)       Wychowawca  jest  zobowiązany  do  gromadzenia  i przechowywania  do 31sierpnia każdego roku szkolnego  dokumentacji  w postaci  opinii,  notatek służbowych,  kontraktów i umów  zawartych z uczniem lub innych dokumentów  na podstawie której  ustalił  roczną  klasyfikacyjną oceną zachowania.

2)        Po uzyskaniu informacji  w terminie  2 dni od daty  powiadomienia o ustalonej  rocznej  ocenie klasyfikacyjnej zachowania Rodzice ucznia /prawni opiekunowie /  mają  prawo odwołać się  do dyrektora  szkoły  na piśmie od decyzji wychowawcy  w  przypadku stwierdzenia, że roczna ocena klasyfikacyjna zachowania  ucznia  została ustalona niezgodnie  z przepisami prawa  lub /z  procedurami  /   dotyczącymi trybu ustalania tej oceny .

 

3)       Dyrektor szkoły   jest zobowiązany  w terminie  3 dni  rozpoznać  odwołanie.

 

4)       W  tym celu dyrektor  powołuje zespół  w składzie  :

a) z-ca dyrektora szkoły   jako  przewodniczący  zespołu ,

b)pedagog szkolny

c)inny wychowawca  reprezentujący  grupę wiekową,

 

5)       Zespół dokonuje  analizy  dokumentacji wychowawcy klasy dotyczącej  ustalania rocznych ocen klasyfikacyjnych  zachowania  oraz  przestrzegania zapisów prawa  dotyczących  trybu ustalania tej oceny.

 

6)         Z posiedzenia zespołu  sporządza  się protokół  .

 

7)        Przewodniczący   zespołu niezwłocznie  informuje  rodziców ucznia /prawnych opiekunów/ o  wynikach pracy zespołu  .

 

8)      Rodzice (prawni opiekunowie) mogą odwołać się od stanowiska zespołu do dyrektora szkoły, jeżeli uznają, że roczna ocena klasyfikacyjna zachowania została ustalona niezgodnie z przepisami prawa dotyczącymi trybu ustalania tej oceny. Zastrzeżenia mogą być zgłoszone w terminie do 7 dni po zakończeniu zajęć dydaktyczno-wychowawczych. /§17 rozp ministra/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mawo05-10-2004 20:56:43   [#55]
Mati, u mnie prace na ukończeniu wg starej interpretacji. Poświęciliśmy na to dużo czasu, kosztowało nas to sporo nerwów, bo nie było łatwo ustalić te warunki i tryb zadawalające (rzecz jasna do jakiegoś stopnia) wszystkie strony, jeszcze procedura konsultacji z rodzicami. Kuratoria milczały i teraz po miesiącu naszych zmagań pojawiają się sugestie, że interpretowaliśmy nie tak.

Alfred, przykro mi , że nie stać mnie na dystans, i z elegancją, klasą.....
Spokojnej nocy;-)
hania05-10-2004 23:00:53   [#56]

za słownikiem jęz polskiego

bo też dostaję kręćka...

warunek

1. «czynnik, od którego uzależnione jest istnienie czegoś»
Warunek rozwiązalności równania.
Konieczny warunek postępu.

2. «zastrzeżenie, od którego spełnienia zależy dotrzymanie, zrealizowanie czegoś;
 
tryb
1. «ustalony porządek, zwyczaj załatwiania określonych spraw; metoda postępowania, sposób, system»
 
czy te warunki i tryb nie powinien określać nauczyciel właśnie? i czy jest w związku z tym konieczność wpisu do statutu warunków i trybu.....
czy nie można tak:
   W ciągu tygodnia po zapoznaniu uczniów przez nauczycieli poszczególnych zajęć edukacyjnych z przewidywaną roczną oceną klasyfikacyjną, wszyscy nauczyciele są zobowiązani poinformować uczniów zainteresowanych uzyskaniem wyższej niż przewidywana rocznej oceny klasyfikacyjnej  o szczegółowych warunkach i trybie uzyskania takiej oceny.

1.     Uczeń lub jego rodzice (prawni opiekunowie) mogą zwrócić się do dyrektora gimnazjum w formie pisemnej w terminie 3 dni przed klasyfikacyjnym posiedzeniem rady pedagogicznej o umożliwienie uzyskania wyższej niż ustalona rocznej oceny klasyfikacyjnej z danych zajęć edukacyjnych w przypadku  braku możliwości spełnienia warunków i trybu uzyskania tej oceny, uzgodnionych z nauczycielem przedmiotu z powodu :

·                       usprawiedliwionej nieobecności ucznia,

·                       nieobecności nauczyciela,

·                       innych ważnych przyczyn rodzinnych bądź środowiskowych.

 

2.     Dyrektor gimnazjum może wyrazić zgodę i ustalić termin egzaminu sprawdzającego

     po zasięgnięciu opinii nauczyciela przedmiotu, opinii wychowawcy w uzgodnieniu

     z uczniem i jego rodzicami ( prawnymi opiekunami)

te punkty 1 i 2 to taki "wentyl bezpieczeństwa"

 

 

Mawo05-10-2004 23:34:43   [#57]
Mati, teraz dopiero uważnie przeczytałam. Chcecie zrobić tak, by wilk był syty i owca cała. Interpretację wizytatora rozumiem jednak inaczej - warunkiem wszczęcia procedury zmierzającej do uzyskania wyższej oceny jest
1) uznanie, że została wystawiona niezgodnie z przepisami prawa
2) zdanie przez ucznia egzaminu na ocenę wyższą (zach. - uznanie przez komisję, że uczeń zasługuje na wyższą ocenę)
tryb opisany jest dość szczegółowo w rozporządzeniu - par. 17
Ty natomiast, Haniu, pozostajesz przy pierwotnej interpretacji trybu poprawiania oceny i proponujesz dodatkowo egzamin sprawdz, umożliwiający uniknięcie siedzenia w wakacje - par. 17 przy czym:
W ciągu tygodnia po zapoznaniu uczniów przez nauczycieli poszczególnych zajęć edukacyjnych z przewidywaną roczną oceną klasyfikacyjną, wszyscy nauczyciele są zobowiązani poinformować uczniów zainteresowanych uzyskaniem wyższej niż przewidywana rocznej oceny klasyfikacyjnej  o szczegółowych warunkach i trybie uzyskania takiej oceny.  o tym, należy poinformować uczniów na początku roku szkolnego, potem można tylko przypomnieć.
Iwon05-10-2004 23:52:17   [#58]
Kiedy ocena jest ustalona? Czy w dniu konferencji czy na przykład w dniu wpisu długopisem na tydzień przed konferencją? Bo jeśli jest ustalona (paragraf 16), nie można jej chyba zmienić żadnym egzaminem poza oczywiście trybem z par. 17.
Mawo06-10-2004 00:15:04   [#59]
Moim zdaniem dopiero w dniu konferencji ustalona jest ocena klasyfikacyjna, wcześniej - przewidywana, ale i o to się spieraliśmy. Bo jeżeli tak jest, Iwon, to par. 17 dotyczy tylko ocen już ustalonych - tzn. po konferencji,
1. Uczeń lub jego rodzice (prawni opiekunowie) mogą zgłosić zastrzeżenia do dyrektora szkoły, jeżeli uznają, że roczna (semestralna) ocena klasyfikacyjna z zajęć edukacyjnych lub roczna ocena klasyfikacyjna zachowania została ustalona niezgodnie z przepisami prawa dotyczącymi trybu ustalania tej oceny. Zastrzeżenia mogą być zgłoszone w terminie do 7 dni po zakończeniu zajęć dydaktyczno-wychowawczych.
a par. 3 ocen przewidywanych.
6) ustalanie warunków i trybu uzyskania wyższych niż przewidywane rocznych (semestralnych) ocen klasyfikacyjnych z obowiązkowych i dodatkowych zajęć edukacyjnych oraz rocznej oceny klasyfikacyjnej zachowania;
7) ustalanie warunków i sposobu przekazywania rodzicom (prawnym opiekunom) informacji o postępach i trudnościach ucznia w nauce.
4. Szczegółowe warunki i sposób oceniania wewnątrzszkolnego określa statut szkoły, z uwzględnieniem przepisów rozporządzenia.
I żadne tłumaczenia, że chodziło o coś innego niż wyszło, nie byłyby do przyjęcia.
BożenaB06-10-2004 00:44:18   [#60]

To ja znowu nic nie rozumiem :-(

Bo w rozp jest: "Ustalona przez nauczyciela albo uzyskana w wyniku egzaminu klasyfikacyjnego roczna (semestralna) ocena klasyfikacyjna ...." To chyba znaczy, że ja ustalam, a nie uchwała RP ... A ja ustalam oceny na kilka dni przed konf klasyfikacyjną.
BożenaB06-10-2004 00:56:16   [#61]

I jeszcze

Moim zdaniem rodzic może zażądać egzaminu sprawdzającego jeszcze przed konf klasyfikacyjną, nie musi czekać na uchwałę RP. Wystarczy, że dowie się, jaką ocenę ustalam dla dziecka i już może uruchamiać par 17. Przecież RP nie zmieni na konf klasyf ustalonej przeze mnie oceny.
Mawo06-10-2004 01:31:14   [#62]
No włąśnie, Bożeno, do kiedy to jest ocena przewidywana i tu tryb uzyskiwania wyższej, a od kiedy ustalona i tu par. 17. Na dwa tygodnie przed radą ustalasz czy przewidujesz?
I czy możliwa jest taka interpretacja, jak pisze Mati, że przewidywana i ustalona to to samo, bo jedyny tryb uzyskiwania wyższej to par. 17 i jeszcze po kiego czorta zostawiać wtedy dwa tygodnie na zgłoszenie zastrzeżeń - bo u nas rada jest na ogół tydzień przed zakończeniem roku? I po co używać dwóch określeń - do tego wcale niebędących synonimami? Fantazja, niefrasobliwość?
Naprawdę już nic nie wiem.
Jacek06-10-2004 08:24:05   [#63]

co kraj to obyczaj ...

Wczoraj przyjęliśmy zmiany w Statucie w brzmieniu, które wkleiłem w poście 20. Czy takie rozwiązanie jest dobre czy nie sprawdzimy w praniu. Ale jeszcze mam uwagi do niektórych Waszych wypowiedzi.

Bożena w [#60] pisze, że to ona ustala ocenę klasyfikacyjną i ma absolutną rację. Ja rozumiem to tak, klasyfikacji dokonuje z zajęć  nauczyciel a wychowawca z zachowania informując o tej ocenie ucznia i wpisując ją do dziennika w terminie ustalonym w Statucie przed radą zatwierdzającą wyniki klasyfikacji. Jak się łatwo domyslić u mnie nie ma rady klasyfikacyjnej lecz jedynie zatwierdzająca wyniki klasyfikacji, którą dokonali nauczyciele wpisując oceny do dziennika. A zatwierdzenie wyników odbywa sie u nas jak można najpoźniej na trzy dni przed zakończeniem zajęć. Więc idąc dalej i zgadzając sie z Bożeną nie bardzo można robić egzamin sprawdzający od czegoś co nie zostało ustalone.

Alfred06-10-2004 08:47:53   [#64]

Par. 10, ust.9 Rozporządznia:

"Przed rocznym klasyfikacyjnym zebraniem plenarnym rady pedagogicznej nauczyciele prowadzący poszczególne zajęcia edukacyjne oraz wychowawca klasy są obowiązani poinformować ucznia i jego rodziców (prawnych opiekunów) o przewidywanych dla niego rocznych (semestralnych) ocenach klasyfikacyjnych z zajęć edukacyjnych i przewidywanej rocznej ocenie klasyfikacyjnej zachowania, w terminie i formie określonych w statucie szkoły.

Czytanie ze zrozumieniem sią kłania...:-)

Wyrzucam w diabły poprzednie zapisy odnośnie "przewidywanej" z zachowania.

BożenaB06-10-2004 08:51:03   [#65]

Na dwa tygodnie przed radą to mam jeszcze przewidywane ... Potem zaczynam ustalać... to zajmuje tydzień - przez tydzień z wszystkimi klasami mam lekcje; na nich informuję o ustalonych ocenach.

 Na kilka dni przed konf - już wszystkie są ustalone. Wychowawca musi przecież mieć trochę czasu na zliczania i przygotowanie danych na konf. No i zespół komp też 1 dzień.

Mawo06-10-2004 09:03:42   [#66]
Bardziej chodziło mi o zapisy w rozporządzeniu. U nas na dwa czy trzy dni przed radą jest ustalona (już nie pamiętam, jaki zapis w WSO się znalazł), ale cała procedura informowania uczniów i rodziców dotyczy przewidywanej na dwa tygodnie przed, a ustalonej nie - w tym sensie, że nie ma zebrań, karteczek itp. Zapis w dzienniku dotyczy przewidywanej - wpisujemy datę przekazania. tej informacji. Tryb poprawiania oceny ma zostać zakończony w tym samym terminie co ustalenia innych ocen - trzy dni.
Iwona106-10-2004 09:47:01   [#67]

ponawiam pytanie

Jeśli uczeń z przyczyn usprawiedliwionych nie stawił sie na sprawdzian (odwołanie od oceny) lub na egzamin poprawkowy to wyznacza sie mu inny termin. Takiego (lub podobnego ) zapisu nie widzę jeśli chodzi o egzamin klasyfikacyjny. Czy ktoś może wie, która częśc rozporządzenia to reguluje?   dzieki :-)

Alfred tak odpowiedział

Jak długo można odkładać egzamin klasyfikacyjny, jesli delikwent będzie cały czas usprawiedliwiał nieobecność? Co to znaczy usprawiedliwiona nieobecność? Przez kogo usprawiedliwiona?.. Bo jeśli będzie w szpitalu np. od początku kwietnia do końca wrzesnia i w tym czasie ani ręką, ani nogą?.. Nauczanie ind. też w grę nie wejdzie, bo ani głową?

No i co wtedy?.. Chyba trzeba umożliwić.. Wraca uczeń ze szpitala i zdaje egzamin klasyfikacyjny w terminie uzgodnionym z rodzicami. A później.., w klasie programowo wyższej...jakoś tam nadrobi..

Myslę, że trzeba byłoby wstrzelić w WSO jakis ekstra paragraf.. Hmm?

NO TO JAK TO ZROBIĆ ???

Uśka07-10-2004 18:34:49   [#68]

Proszę o pomoc w wyjaśnieniu bo ja już chyba się zapętliłam :):)

Czy zgodnie z zapisem :

§ 4.

1. Nauczyciele na początku każdego roku szkolnego informują uczniów oraz ich rodziców (prawnych opiekunów) o:

1)  wymaganiach edukacyjnych niezbędnych do uzyskania poszczególnych śródrocznych i rocznych (semestralnych) ocen klasyfikacyjnych z obowiązkowych i dodatkowych zajęć edukacyjnych, wynikających z  realizowanego przez siebie programu nauczania;(..)

w WSO mają być ujęte  ( wyodrębnione) wymagania na ocenę śródroczną ? Czytałam to rozporzadzenie wielokorotnie i dopiero wczoraj   zwróciłam na to uwagę. Jak Wy macie zrealizowany ten zapis?

hania07-10-2004 21:54:00   [#69]

w WSo moim zdaniem niekoniecznie...

ale - patrząc z pozycji ucznia - chciałabym wiedzieć: jak będzie ustalana przez nauczyciela ocena śródroczna i roczna, co na nią wpłynie, w jaki sposób, czyli jakie wymagania stawia mi nauczyciel, abym mogła uzyskać - dajmy na to - bdb

i to nauczyciela rola, pewnie od specyfiki przedmiotu zależy....

bardziej to element tzw. PSO....

Uśka07-10-2004 21:59:12   [#70]
dzięki :)
Maryna07-10-2004 23:17:29   [#71]

A ja to trochę inaczej czuję

Ja doprawdy głupieję. Wydaje mi się, ze warukiem podwyzszenia oceny przewidywanej nie moze byc jedynie chęć ucznia i zlożenie podania przez niego (lub jego opiekuna). Żeby uczeń mogł takie podanie złożyć powinien wczesniej spełnić okreslony przez nas (statut) warunek (warunki). Warunki te powinny być podane uczniowi i jego rodzicom na początku roku. Jesli je spelnia to dopiero wowczas moze zwrocic sie z prosba o umozliwienie podwyzszenia oceny, czyli dostaje kolejną szansę. Jesli nie spelnia tych warunkow, to nie dostanie takiej szansy.Część uczniów nie bedzie wiec mogla nawet podjac takiej proby. Tryb podwyższania oceny przewidywanej bedzie wiec dotyczyl tylko grupy uczniów spelniajacych okreslone warunki, a nie kazdego kto chce. W przeciwnym razie nie mając nic do stracenia (bo przeciez nie mozna obnizyc oceny) wiekszość korzystałaby z takiej okazji i to nie mialoby sensu - chaos organizacyjny z koncem roku (np. kilkaset podań o podwyzszenie oceny), bardzo niewychowawcza funkcja oceniania, zwyczajna niesprawiedliwosc w stosunku do tych, ktorzy pracowali solidnie i systematycznie przez cały rok i in. Nalezy wiec wymyslic takie warunki, ktore nie zrobia ze szkoly (przepraszam) cyrku. Przykładowo (tak sobie zmyslam na poczekaniu - chodzi jedynie o sens): uczen nie ma ani jednej godziny nieusprawiedliwionej na moim przedmiocie i w sytuacji uzyskania niezadawalajacej go oceny biezacej za kazdym razem korzystal z mozliwosci poprawienia tej oceny zgodnie z ustalonymi zasadami (ktore podaję przeciez na poczatku roku), mozna zaostrzyc, ze uzyskiwał wowczas oceny wyższe. Czyli pracowal systematycznie,zainteresowany byl uzyskaniem wyzszej oceny przez caly rok, dlaczego mu nie dac szansy? Jakim trybem bedzie podwyzszal ocene - wg mnie musi nastapic dodatkowe sprawdzenie jego umiejetnosci i wiedzy. I dopiero wowczas moze uzyskać ocenę wyzszą niz przewidywana (jesli oczywiscie wynik z dodatkowego spr. bedzie wyzszy). Tak rozumiem zapisy nowego rozporzadzenia. Wymyslenie sensownych warunkow jest trudne, a szczegolnie trudne w przypadku podwyzszania oceny z zachowania. Nie do przyjecia jest przeze mnie  traktowanie tych zapisów jako trybu odwolawczego od oceny, tylko jako danie drugiej szansy uczniom w scisle okreslonych sytuacjach. Przepraszam za moj styl i jezyk, ale chcialam w sposob zrozumialy przedstawic moj sposob rozumowania. W zwiazku z tym rozp. dostaję klasycznej głupawki. Proszę tylko o krotki komentarz, czy taki sposob interpretacji jest sensowny. Pozdrawiam.

Uśka08-10-2004 00:50:15   [#72]
Maryna tak, zgodnie z par.3 pkt6 mamy określić warunki i tryb uzyskania wyższej oceny niż przewidywana. Masz rację, że "Tryb podwyższania oceny przewidywanej bedzie wiec dotyczyl tylko grupy uczniów spelniajacych okreslone warunki, a nie kazdego kto chce." Myśmy określili 3 warunki.
RomanG08-10-2004 07:00:46   [#73]

Maryna!

Dobre ujęcie tematu!
Jolanta Szuchta08-10-2004 08:22:05   [#74]

Wracam do mojego

#49 ja tak jak Maryna uważam i tak sądziłam ze nie wszyscy moga poprawiać(ale co w takim razie z segregacja?)

Nalezy okreslić WARUNKI.Uśka ma 3 a ja ?...czy warunkiem może być np.

Systematycznie uczęszczał na zajęcia

Pisał wszystkie sprawdziany

Ma ocenę"pomiędzy"

Odrabiał wszystkie zadania domowe

Oceny tzw"ważniejsze "są wyzsze niz pozostałe?no nie mam w tej chwili innego sensownego pomysłu ale czy mysleć w tym kierunku?

Konto zapomniane12-10-2004 20:17:36   [#75]

Jestem tu nowa

Ludzie, czy mam rozumiec,że przyjeliście wersję odnośnie podwyższania oceny przewidywanej ,że nie wynika to z paragrafu 17, jak sugerowała to jakaś pani z kuratorium? dzis na szkoleniu w CEN gdy zagadnęłam o wątpliwościach odnośnie rozporządzenia, pani (która generalnie mądrze mówi na różne tematy) stwierdziła,żebym zbyt w to nie wnikała i nie sugerowała się wątpliwościami ludzi z internetu, bo zgłupieję. Twierdzi przy tym, ze dla niej jest wszystko jasne w rozporządzeniu- a reszta zależy od nas jak sobie poustalamy w WOS. No i zebyśmy nie widzieli wszystkiego w czarnych kolorach.A mi się naprawdę od was udzieliło...
Jersz12-10-2004 20:37:12   [#76]

CEN

Co to jest CEN? ?Centrum Kształcenia Nauczycieli? placówka publiczna czy niepubliczna?

Jersz

maxiu6812-10-2004 20:43:00   [#77]
mam pytanie czy zgodne z prawem jest upominanie dziecka, zmuszanie do skarżenia na forum klasy w obecności rodziców i rady pedagogicznej
Uśka12-10-2004 21:37:58   [#78]
AGA czyli rozumiem : zdaniem tej pani szukanie odpowiedzi na nurtujące nas pytania, które stawiamy sobie -po lekturze rozporządzenia prowadzą do głupoty?. Ciekawe podejście. Rozumiem, że pani "Twierdzi przy tym, ze dla niej jest wszystko jasne w rozporządzeniu-"  odpowiedziała wyczerpująco na Wasze pytania  ? :) Ciekawe..
Konto zapomniane12-10-2004 22:19:04   [#79]
no własnie nic nie odpowiedziała- dlatego byłam zawiedziona. Powiedziała,że doszukujemy sie problemów i spytała,że naprawdę przewidujemy jakieś"czarne scenariusze" w związku z tym rozp. w naszej szkole. W sumie zbyła mnie..:\
Konto zapomniane12-10-2004 22:22:38   [#80]
CEN- Centrum Doskonalenia Nauczycieli-publiczna. Jestem na grancie-darmowym warsztacie dotyczącym mierzenia jakości pracy szkoły.

UWAGA!
Nie jesteś zalogowany!
Zanim napiszesz odpowiedź w tym wątku, zaloguj się!
Dopiero wtedy będziesz mógł/mogła wysłać wprowadzony komentarz na forum.
Jeśli nie masz jeszcze założonego konta na forum, załóż je.
Logowanie i/lub zakładanie konta.

strony: [ 1 ][ 2 ]