Forum OSKKO - wątek

TEMAT: zajęcia fakultatywne w starym LO
strony: [ 1 ]
zgredek22-08-2004 18:42:42   [#01]
nie znam się na ogólniakach

ale poznać się muszę

i pytanie mam:

w klasie 4 mam w ramówce - 8 godzin zajęć fakultatywnych

------------------------

i teraz napiszę co ja myslę, a bardzo proszę o pomoc co źle myslę, albo cóś innego

------------------------

uczniowie decydują o przeznaczeniu tych godzin - wybierają po prostu czego chcieliby się uczyć dodatkowow tej czwartej klasie (dodatkowo to niekoniecznie nowe - może być stare, powtórzone)

przydzielę, więc te godziny nauczycielom później (to znaczy po 1 wrześniu) i potraktuję jako...

no właśnie

doraźne?

ponadwymiarowe?

a może w etacie (ale to już przed 1 września musiałoby być)?

---------------------

i wpisuję te zajęcia...

no własnie, gdzie?

do dziennika lekcyjnego
do dziennika zajęć jakichś tam innych

---------------------

i wpisuje jako:

zajęcia fakultatywne - język polski (tak samo wtedy na świadectwie?)

---------------

pomocy
balukas22-08-2004 18:54:48   [#02]
nie odświezyłam chyba - gdzie jest jeszcze takie LO, w którym sa 4-te klasy? Pojęcia "zajęcia fakultatywne" już nie od bodajże roku.
zgredek22-08-2004 18:57:08   [#03]
widzisz, właśnie u mnie jest - nie było, ale się pojawiło i ja się tego uczyć muszę i nic z tego nie wiem...

i dlatego pytam, bo jakoś przekonana do swego myślenia nie jestem i już
AnJa22-08-2004 19:02:41   [#04]
Zbiornik prowadzisz? Współczuję!
U nas było tak: odrębny dziennik(mieliśmy grupy miedzyoddziałowe), przydzielone w arkuszu (ale u nas od 3 klasy były, zapisy pod koniec 2), na świadectwie właśnie: zajęcia fakultatywne z...

Jeśli robisz od września( tydzień czy 2 nie jest problemem) traktuj jako ponadwymiarowe przydzielone.
zgredek22-08-2004 19:05:34   [#05]
zbiornik?

w spadku dostałam

jak ponadwymiarowe przydzielone?

nie lepiej doraźne przepracowane?
zgredek22-08-2004 19:07:33   [#06]
i dlaczego piszesz, że tydzień, czy dwa to nie problem?