Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Rozwiązanie umowy
strony: [ 1 ]
Konto zapomniane12-08-2004 20:02:32   [#01]
Mam niejasną sytuację ze swoim stażem: jestem nauczycielką muzyki, niestety muszę pracować w kilku szkołach, bo w 1 nie ma dla mnie godzin...przynajmniej na razie takiej nie znalazłam. W pierwszym roku pracy uczyłam w 1 szkole na 1/2 etatu, było ok. zdobyłam kontraktowego,w następnym roku dyrekcja zaproponowała mi 8 godzin, umowę na czas okreslony i sie zaczęło kopać. Zgodziłam się, bo trzeba za coś żyć, równolegle otrzymałam propozycję jeszcze w dwóch szkołach, w jednej na 4/18 na czas określośny, w drugiej na 6/18 na czas nieokreślony, łącznie uzbierałam etat. Na moj wniosek, kurator wyznaczył dyrektora, który ma kierować stażem - w szkole gdzie miałam 8/18. W dalszej "drodze" zupełnie nie wiedziałam co robić...
Przyznaję, że z niewiedzy poszłam w takim kierunku:
Sądząc, że by realizować staż, należy mieć min.1/2 etatu, stworzyłam plan "dla dwóch szkół"(8/18 i 6/18), umieściłam je w nagłówku jako miejsce odbywania stażu (nie wiem czy sie przez to nie wkopałam?).  Wszystko byłoby ok. gdyby nie "upierdliwa" dyrekcja szkoły 6/18, kiedy się dowiedziała o mojej sytuacji - uwzięła się na mnie i robiła wszystko by mi utrudnić i zatruć życie (to taki typ) jakby co...ciągle mnie straszyła niezaliczeniem stażu
W związku z tym, że do końca stażu mam jeszcze 2 lata i ważne jest dla mnie pozytywne zakończenie, mam pytanie: jak powinien był przebiegać mój staż w minionym roku?
1) Czy w moim planie rozwoju powinnam uwzględnić działania we wszystkich szkołach, czy tylko tu gdzie mam 8/18?
2) Czy powinnam była złożyc plan we wszystkich szkołach lub we dwóch?a może w jednej wystarczyło? może się sama wkopałam
3) Jaka szkoła powinna figurować w nagłówku planu?
4) 5) Jaki wpływ na przebieg stażu mają dyrektorzy szkół którzy nie kierują stażem? Przed kim mam się "tłumaczyc"?
Obecnie mam za soba 2 lata pracy.