Forum OSKKO - wątek

TEMAT: arkusz
strony: [ 1 ]
Kathi05-03-2020 10:50:15   [#01]

Mam problem z jednym nauczycielem, który pracuje w szkole jako nauczyciel wspomagający  (dziecko autystyczne) oraz prowadzi zajęcia korekcyjno - kompensacyjne oraz rozwijające kompetencje emocjonalno - społeczne. Obecnie ma póltora etatu i raczej na tym poziomie pozostanie. OP nie zezwolił mi wpisać do arkusza żadnych zajęć z pomocy psychologiczno - pedagogicznej. Jeżeli nie będę mogła ująć zajęć dla dzieci z orzeczeniami, to muszę wręczyć ww nauczycielowi wypowiedzenie....bądź znaczne ograniczenie etatu wyszukując dla niego kilka godzin świetlicy. Problem będzie pojawiać się cyklicznie, co rok! Widzicie jakieś rozwiązanie?

danucha05-03-2020 12:32:33   [#02]

Rozp.w sprawie ramowych planów nauczania §2 ust.3 pkt 6

Kathi05-03-2020 17:02:45   [#03]

Nie ma jednoznacznego zapisu, że zajęcia z ppp mają być ujęte w arkuszu. OP argumentuje swoje stanowisko tym, że rozpoznać możemy potrzeby ppp dopiero w trakcie roku szkolnego....( chociaż są naszymi uczniami od lat)- czyli pierwsze 2/3 tygodnia września są już zaoszczędzone :), natomiast dzieci z orzeczeniami mogą zmienić miejsce zamieszkania i nie można przewidzieć, czy będą dalej uczęszczać do "naszej" szkoły.

rzewa05-03-2020 18:04:32   [#04]

jeśli masz już orzeczenie, które jest na co najmniej cały przyszły rok szkolny, to nie tylko możesz, ale nawet musisz uwzględnić je w AO co najmniej w tan sposób, że wpiszesz 2 godz. rewalidacji

a jeśli jest to orzeczenie ucznia, który ma niepełnosprawność sprzężoną lub autyzm, w tym ZA, to musisz przewidzieć także n-la współorganizującego kształcenie specjalne lub pomocy n-la w wymiarze ustalonym z OP


post został zmieniony: 05-03-2020 18:04:52
Kathi05-03-2020 18:45:38   [#05]

Wszystko wiem, ale wskazania OP są jednoznaczne, kompletnie bez jakiejkolwiek ppp! Zaplanuję i tak według rozumu i prawa, a oni wrócą mi z uwagami/zaleceniami...Będę mieć przynajmniej "podkładkę". Chciałam tylko ominąć tę przepychankę i myślałam, że ktoś z was też przerabia tego typu pomysły OP!

matyldaa05-03-2020 22:21:19   [#06]

Mam ucznia do 1 klasy ze stwierdzonym autyzmem. Orzeczenie ma na poziom przedszkola. Mama złożyła wniosek do poradni, ale nie wiadomo, kiedy dziecko będzie przebadane. Co dla takiego ucznia mam planować, skoro nie mam jeszcze nowego orzeczenia? 

rzewa05-03-2020 22:23:27   [#07]

nic nie planujesz

zaplanujesz, jak otrzymasz orzeczenie - może być, że w aneksie sierpniowym a może być, że nawet później

matyldaa07-07-2021 11:38:07   [#08]

Mam nowe orzeczenie (autyzm), nauczyciela będę zatrudniała pod koniec sierpnia. Czy takim razie w aneksie sierpniowym wpisuję wakat? Aneks do zz chcę oddać ok. 10 sierpnia.

 

rzewa07-07-2021 11:49:28   [#09]

owszem, ale po co tak wcześnie?

matyldaa07-07-2021 12:38:34   [#10]

4 dni robocze zz i 7 dni OP (w tym 4 dni ON)? Czyli potrzebuję 11 dni roboczych na zatwierdzenie aneksu? 

kaef07-07-2021 12:44:00   [#11]

Rzewie chodziło raczej o to, że po co robić aneks? Znajdziesz nauczyciela, to wtedy zrobisz aneks już z konkretnym nazwiskiem zamiast wakatu.

UWAGA!
Nie jesteś zalogowany!
Zanim napiszesz odpowiedź w tym wątku, zaloguj się!
Dopiero wtedy będziesz mógł/mogła wysłać wprowadzony komentarz na forum.
Jeśli nie masz jeszcze założonego konta na forum, załóż je.
Logowanie i/lub zakładanie konta.

strony: [ 1 ]