U nas była w ostatni piątek, arkusz można pobrać tutaj:
https://men.gov.pl/wp-content/uploads/2017/11/arkusz-kontroli-ocena-prawidlowosci-zapewnienia-warunkow-i-organizacji-ksztalcenia-uczniow-niepelnosprawnych-w-szkolach-ogolnodostepnych.pdf
Sprawdzana była dokumentacja 5 wybranych uczniów zgodnie z pytaniami zawartymi w arkuszu kontroli, m. in: zgodność kwalifikacji nauczycieli prowadzących zajęcia, współpraca z rodzicami (pisma dyrektora do rodziców o proponowanych zajęciach, terminowość powiadamiania o spotkaniach zespołu, czy są podpisane zgody na udział dziecka w zajęciach).
W dziennikach zajęć rewalidacyjnych sprawdzane były oceny efektywności (na koniec półrocza), czy zajęcia zaplanowane są na 60 min, czy są adnotacje dotyczące współpracy z rodzicami.
W IPET-ach czy zostały dostosowane do zmiany przepisów po 1 września '17, czy ujęto zagadnienie dotyczące funkcjonowania w dorosłym życiu, ...poczynając od klasy I. |