Forum OSKKO - wątek
Magosia | 15-06-2004 17:41:58 [#01] |
---|
Coś tak cicho, nikt wątku nie podejmuje...
A ja się cieszę, bo moje dziecko ma 47 z mat.przyr. i 39 z hum, a zacięcia do polskiego i historii w nim za grosz i nie z tych co to prymusy, więc się cieszę.
W ogóle w tym roku niżej, najwięcej to 90, ale za to wszystkie standardy powyżej średniej mamy, a szkoła wiejska, duża i sporo trudnej młodzieży.
Jak u was? |
Magosia | 15-06-2004 18:46:46 [#02] |
---|
Hmmm Tak cicho,że słyszałbym prawie cicho ciągnące po niebie żurawie...jakoś to tak było...
ponawiam pytanie- jak U Was Państwo Dyrektorstwo gimnazjalne? |
Basik | 15-06-2004 19:27:11 [#03] |
---|
Jezu, nie wiem jeszcze, czy mam się cieszyć, czy płakać humanistyczny 0- srednia szkoły 27,4 mat.-przyr. - 22,2 |
Maryśka2 | 15-06-2004 20:50:36 [#04] |
---|
U mnie podobne wyniki. Humanistyczny wypadł lepiej niż matematyczno-przyrodniczy. |
Mada45 | 15-06-2004 21:03:41 [#05] |
---|
wyniki moich uczniów zgodne z oczekiwaniami i z tego się cieszę. Ponadto lepsze niż w zeszłym roku - to wynik pracy po programie napraczym. A średnia do mnie nie przemawia, patrzę na to indywidualnie i pod kątem - co da się poprawić. |
migotka | 15-06-2004 21:47:49 [#06] |
---|
magosia Skąd znasz wyniki? |
marekci | 16-06-2004 00:07:35 [#07] |
---|
a u mnie wyniki dopiero 17. 06 i też szkoła wiejska, ale to już inna bajka.... magosiu ja cieszę się kiedy moi uczniowie dostaną się tam, gdzie chcą a nie ze średniej wesołych wakacji! |
Gaba | 16-06-2004 19:21:19 [#08] |
---|
Mamy wyniki! - jestem dziś najczęśliwszą p. dyrektor - skakałam z radości, nauczyciele się całowali, gratulowali sobie, śmiali się jak dzieci - obydwa wyniki są w najwyższym pułapie skali staninowej dla OKE Kraków - nie spodziewałam się tego, harowaliśmy jak wół, ale jest znowu co robić - już widzę obszar do zagospodarowania, do obserwacji, do - ciężkiej (katrożniczej) pracy na następny rok. - to ogromny nasz sukces - obdywa wyniki to po prawie dwa razy więcej średnia krajowa i to nie wyniki dla 30 osób a - 190. I żadnej zrzynki (tak się to pisze?)- nic nie mileiśmy do poprawki w przeciwieństwie do kilku debeściaków. - poszłam z tego wszystkiego do knajpki z kolegami - można się cieszyć, dzieci skakały jak wariaty. Karnawał w szkole. |
Anka K | 16-06-2004 19:34:49 [#09] |
---|
Gratulacje. Cieszę się razem z Wami. Jak to osiągnęliście? Anka |
Gaba | 16-06-2004 20:13:39 [#10] |
---|
1. bardzo surowa analiza ubiegłego roku... - ja i nasz fizyk - potem praca w zespołach... np. język polski rewelacja, a matma - hmm w 50% klas rewelka, w 50% nie za fajnie, analiza podręczników, wiele złego generują złe podręczniki, to jest ważne teraz - przeglądnijcie podręczniki, wiele z nich jest naprawdę nie odpowiadających formule egzaminacyjnej. To jest zadanie na szybkie teraz - bo można jeszcze zmienić podręczniki. 2. plan kółek na cały rok - sorry - narzuciłam od góry, kto je będzie prowadził, nie kto czuje, a kto powinien... 3. wrzesień - tradycyjne spotkanie moje i rodziców z kl. III (kto chciał mógł przyjść z dziećmi) - omówienie wyników i pokazanie planu pracy na cały rok, sposób wsparcia dziecka w kl. III, zachęta, apel, omówienie formuły egzaminacyjnej, przepisów. 4. biblioteczka trzecioklasisty w bibliotece - zbiór testów, kserokopii, CD, netografii, gdzie znajdują się testy do ściągnięcia (jest ich z kilka) - do dyspozycji każdego ucznia - zakup wielu publikacji dla nauczycieli i uczniów 5. plan systematycznych badań wyników - co miesiąc jakaś kobyła... - niestety na oceny, bo ku chwale ojczyzny to Polak olewa. 6. testy próbne w lutym dla kl. III - omówienie wyników z rodzicami i uczniami, (w niektórych klasach były słowa dość gorzkie), nauczyciele prowadzili, a ja brałam udział w dyskusji, a dla kl. II - też już w tych ławkach próbnie ustawionych próbujemy, dziecka na galowo, no wiesz, test prawdziwy - nauczycielki mają klasówkę. 7. system konsultacji nauczycieli (wywieszony i skserowany dla każdego ucznia i rodzica) - kto chciał mógł przyłazić i pracować z testem i nauczycielem... - dużo zaparcia, twardej ręki, mało odwoływań lekcji, sporo pracy organizacyjnej , np. bardzo szczegółowy plan roku szkolnego, tzw. kalendarz, takie ogólne poczucie, że wiemy, dokąd jedziemy. Zaparcie. Mobilizacja - potrafimy to zrobić. |
Agnieszek | 16-06-2004 20:55:31 [#11] |
---|
Gabuś, gratulacje. Nasz sprawdzian też wporzo - tak się pisze? ;))) |
AMS | 16-06-2004 21:26:15 [#12] |
---|
gratulacje Gaba!!!! ja też mam wyniki i nic nie rozumiem. mam napisane wynik szkoły na tle innych szkół w części: miejsce wyniku szkoły pośród szkół w skali staninowej jest to wynik NAJWYŻSZY w całym okręgu OKE, chyba też powinnam sie cieszyć choć gdybyśmy miały te same okręgi to coś jest nie tak (????) z mat- przyrodniczego : BARDZO WYSOKI to tez powód do radości, nie? |
acha | 16-06-2004 21:42:42 [#13] |
---|
Gratuluję wyników!!!!! U nas niezbyt ciekawie. Podacie konkretne średnie ? |
AMS | 16-06-2004 21:48:03 [#14] |
---|
dzięki . średnie podaję, część humanistczna: 33,7; mat-przyrodnicza: 32,8 |
Jolanta Szuchta | 16-06-2004 21:49:37 [#15] |
---|
Gaba cudownie nie powiem harówa straszna,ale jak widzę jest to sposób na dobre wyniki egzaminow. Ja wprawdzie w podstawówce ale niektore pomysły sciągnę,bo niektóre rzeczy o których piszesz wprowadziłam juz u siebie. Poza tym zauważyłam, że przede wszystkim najwięcej czasu trzeba poświęcic nie uczniom zdolnym,którymi rodzice sie opiekują i zależy im na wyniku,ale własnie tym słabym,co to maja opinie poradni i są zaniedbani środowiskowo. |
Gaba | 16-06-2004 21:58:28 [#16] |
---|
35 przyr. 36 hum - - zdolnych nie zostawiaj - i - słabych wspieraj, bo tu jest motywacja inna - niekiedy to chyba nawet łaskę robią, wykorzystujcie bardzo dobrych uczniów, nie zostawiajcie bardzo dobrych - to są dzieci niczyje, takie, gdzie se każdy mysli własnie: poradzą sobie, owszem poradzą - ale mogą naprawde dużo, jeżli wiedzą, że Wam zależy na nich. Nie gubić potrzbującego - słabeuszka i mocniejszego dzieciaczka - trzeba ofertę zróznicować. Rodzica mocniejszego dzieciaczka przekonać, że on może wiele - a szkoła chętnie dziecko wepsrze, bo to jest szkoły zadanie. |
Jolanta Szuchta | 17-06-2004 19:08:33 [#17] |
---|
Gabo to nie tak ze Tych zdolnych zostawiamy na pastwę losu,ale ukierunkowujemy i mogą zrobić coś sami pod naszym lub rodziców kierunkiem,natomiast tych zaniedbanych trzeba traktowac inaczej,wiecej cierpliwości i zadania typowo sprawdzianowe. |
migotka | 17-06-2004 19:19:51 [#18] |
---|
Szkoda, że moje osobiste dziecko nie znalazło się w Waszych szkołach Gaba i Jola. |
GrażynaZ | 17-06-2004 21:10:01 [#19] |
---|
A u nas , na dzisiejszej konferencji, niezbyt radośnie- wynik w części humanistycznej : wysoki, w cz. mat-przyrodniczej- średni. Mamy dwie dobre klasy, jedną średnią, trzy- słabe. Zastanawiam się, w jakim kierunku powinny iść zmiany. Próbowaliśmy róznych metod. Kolejny raz - znacznie lepiej wychodzi część humanistyczna ( w tym roku 7 pkt. różnicy). | UWAGA! Nie jesteś zalogowany!
Zanim napiszesz odpowiedź w tym wątku, zaloguj się!
Dopiero wtedy będziesz mógł/mogła wysłać wprowadzony komentarz na forum.
Jeśli nie masz jeszcze założonego konta na forum, załóż je.
Logowanie i/lub zakładanie konta.
|