...na Jasnej Górze l lipca 2004 r. - Aula Jana Pawła II Temat: Nauczyciel - uczeń: prawa i powinności Hasło: Aby Moc rozbrajała przemoc Godz. l3.00 - Słowo powitania i wprowadzenia - ks. Bp Edward Dajczak Godz. 13.15- Wykład: Czy prawa dziecka wystarczą? prof. Marek Piechowiak - Zielona Góra Godz. 13.45 - Wykład: Nauczyciel i uczniowie- dlaczego konflikt interesów – dlaczego wspólna droga Prof. Aleksander Nalaskowski- Toruń Godz. - 14.15 - Modlitwa „Anioł Pański" Godz. J 4. 25 - Wykład: Autorytet w szkole jest możliwy Prof. Marian Śnieżyński - PAT - Kraków Godz. 15.oo - p r z e r w a Godz. 15.30 - P a n e l: Co robić aby Moc rozbrajała przemoc ? prowadzący dr Stanisław Slawiński z udziałem: Dyr. Jolanty Dobrzyńskiej, Brata Tadeusza Rucińskiego, S. Urszuli Kłósek, ks. Arkadiusza Nowaka Godz. 17.00 - Słowo podsumowujące wraz z odczytaniem Apelu: „Aby Moc rozbrajała przemoc"- k.s. Bp E.Dajczak Godz. 19. oo - IV Sesja Krajowemu Duszpasterstwa Nauczycieli z udzialcm Diecezjalnych Duszpasterzy Nauczycieli - Kaplica Różańcowa }Vyktad - prof. Katarzyny Olhrycht 67 Pielgrzymka Nauczycieli i Wychowawców Jasna Góra - l /21ipca 2004 Czwartek -l lipca 2004r. Godz.21.oo - Apel Jasnogórski - przewodniczy ks. Bp Edward Dajczak Godz.21.30 - Czuwanie nocne - DN Archidiecezji Wrocławskiej Godz.24.oo - Pasterka nauczycielska - ks. Bp Edward Dajczak- DN Diecezji Lubaczowsko-Zamojskiej Piątek - 2 lipca 2004r. Godz. l .00 - 5.00 - Czuwanie nocne - DN Archidiecezji Wrocławskiej Godz. l 0.00 - Zawiązanie nauczycielskiej wspólnoty przed Jasnogórskim Szczytem Godz.10.15 -Wykład: Narodowa strategia wychowania - dr S.Slawmski Godz. l l.oo - Świadectwo: „Musimy siać" - ks. Bp Edward Dajczak Godz. 11.30 - Relacja z III Ogólnopolskiego Sympozjum Nauczycieli - Jolanta Dobrzyńska Godz.11.45 - przygotowanie do liturgii - 00 Paulini Godz.l2.oo - Suma Pontyfikalna - ks. Bp Kazimierz Nycz • DN Diecezji Włocławskiej Godz. 15. 00 - Droga Krzyżowa na Wałach - DN Gorzów Wlkp. Go0dz. 16.oo-Nabożeństwo rozesłania - Kaplica Jasnogórska - ks. Bp EdwardDajczak |