Wszystko masz w rozporządzeniu - opinie muszą być pozytywne, poradnia publiczna
§ 4. 3. Wniosek składa się do dyrektora szkoły za pośrednictwem wychowawcy klasy. 4. Wychowawca klasy dołącza do wniosku opinię o predyspozycjach, możliwościach i oczekiwaniach ucznia. Opinia powinna także zawierać informację o dotychczasowych osiągnięciach ucznia.
§ 6. Dyrektor szkoły, po otrzymaniu wniosku i indywidualnego programu nauki, zasięga opinii rady pedagogicznej oraz opinii publicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej. § 7. 1. Dyrektor szkoły zezwala na indywidualny program lub tok nauki w przypadku pozytywnej opinii rady pedagogicznej i pozytywnej opinii publicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej.
Generalnie, to indywidualny program nauki nie daje zbyt dużo, bo dziecko ciagle jest promowany ze swoją klasą, jak ma to, to można go promowac w trakcie roku szkolnego.
Przeanalizujcie, czy dziecko jest bardzo zdolne, czy to tylko pewna fanaberia rodzica (spotkałam się z tym)
Ważne, zeby dziecku pomóc, moze nie mieć indywidualnego programu (co jest jednak sformalizowane), a nauczyciel moze indywidualizowac z dzieckiem pracę z matematyki (to i tak powinien robić)
|