Forum OSKKO - wątek
TEMAT: |
Administracja - zakres obowiązków |
wbgim | 25-09-2017 22:46:28 [#01] |
---|
Witam. Przeglądam wątki, ale chyba nie było jeszcze nic na ten temat. W wyniku włączenia wygaszonego gimnazjum do SP zostałam obdarowana przez OP 2 sekretarkami. Próbuję opracować zakresy obowiązków, niestety słabiutko mi to wychodzi. Może jakieś sugestie od doświadczonych dyrektorów. Dodam, że finansami szkoły zajmuje się komórka finansowa obsługująca wszystkie szkoły w mieście. Będę wdzięczna za pomoc. |
kulka | 26-09-2017 06:43:12 [#02] |
---|
W dobrych czasach, gdy w szkole było dwóch pracowników administracyjnych, jeden zajmował się sprawami kadrowymi, dokumentacją zamówień publicznych, sprawozdaniami gus, pilnowaniem spraw technicznych (przeglądy itp.), drugi obsługą bieżącą sekretariatu. Teraz jest jeden pracownik... |
dariuszn7 | 26-09-2017 08:07:39 [#03] |
---|
U mnie jedna kadrowa pół etatu a druga sprawy uczniowskie i bieżąca obsługa sekretariatu. Oczywiście obie się uzupełniają. |
DYREK | 26-09-2017 10:38:02 [#04] |
---|
zamiast "dwie sekretarki" -> sekretarz szkoły i kierownik gospodarczy:-)
28.09.2007 |
Marek Pleśniar |
artykuł "Obowiązki i odpowiedzialność sekretarza w świetle prawa". Artykuł pochodzi z nowej pozycji wydawnictwa Raabe – Poradnik sekretarza szkoły.
Więcej informacji o poradniku, z którego pochodzi art. Pobierz: obowiazkiiodpowiedzialnoscsekretarza-w-swietle-prawa.zip* (67 KB) |
post został zmieniony: 26-09-2017 10:45:47 | UWAGA! Nie jesteś zalogowany!
Zanim napiszesz odpowiedź w tym wątku, zaloguj się!
Dopiero wtedy będziesz mógł/mogła wysłać wprowadzony komentarz na forum.
Jeśli nie masz jeszcze założonego konta na forum, załóż je.
Logowanie i/lub zakładanie konta.
|