Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Administracja - zakres obowiązków
strony: [ 1 ]
wbgim25-09-2017 22:46:28   [#01]

Witam. Przeglądam wątki, ale chyba nie było jeszcze nic na ten temat. W wyniku włączenia wygaszonego gimnazjum do SP zostałam obdarowana przez OP 2 sekretarkami. Próbuję opracować zakresy obowiązków, niestety słabiutko mi to wychodzi. Może jakieś sugestie od doświadczonych dyrektorów. Dodam, że finansami szkoły zajmuje się komórka finansowa obsługująca wszystkie szkoły w mieście. Będę wdzięczna za pomoc. 

kulka26-09-2017 06:43:12   [#02]

W dobrych czasach, gdy w szkole było dwóch pracowników administracyjnych, jeden zajmował się sprawami kadrowymi, dokumentacją zamówień publicznych, sprawozdaniami gus, pilnowaniem spraw technicznych (przeglądy itp.), drugi obsługą bieżącą sekretariatu. Teraz jest jeden pracownik...  

dariuszn726-09-2017 08:07:39   [#03]

U mnie jedna kadrowa pół etatu a druga sprawy uczniowskie i bieżąca obsługa sekretariatu. Oczywiście obie się uzupełniają.

DYREK26-09-2017 10:38:02   [#04]

zamiast "dwie sekretarki" -> sekretarz szkoły i kierownik gospodarczy:-)

28.09.2007 Marek Pleśniar artykuł "Obowiązki i odpowiedzialność sekretarza w świetle prawa". Artykuł pochodzi z nowej pozycji wydawnictwa Raabe – Poradnik sekretarza szkoły.

Więcej informacji o poradniku, z którego pochodzi art. 
Pobierz: obowiazkiiodpowiedzialnoscsekretarza-w-swietle-prawa.zip* (67 KB)

post został zmieniony: 26-09-2017 10:45:47

UWAGA!
Nie jesteś zalogowany!
Zanim napiszesz odpowiedź w tym wątku, zaloguj się!
Dopiero wtedy będziesz mógł/mogła wysłać wprowadzony komentarz na forum.
Jeśli nie masz jeszcze założonego konta na forum, załóż je.
Logowanie i/lub zakładanie konta.

strony: [ 1 ]