Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Duplikat świadectwa
strony: [ 1 ]
Aroniowa24-05-2016 13:46:41   [#01]

Dzień dobry, w starych wątkach nie znalazłam odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie i proszę o pomoc.

Z rozporządzenia mamy: Duplikat wydaje się na druku według wzoru obowiązującego w dniu wydania oryginału świadectwa. Na pierwszej stronie u góry należy umieścić wyraz „Duplikat”. Na końcu dokumentu należy dodać wyrazy „oryginał podpisali” i wymienić nazwiska osób, które podpisały oryginał świadectwa lub stwierdzić nieczytelność podpisów oraz zamieścić datę wydania duplikatu i opatrzyć go pieczęcią urzędową. Jeżeli szkoła posiada dokumentację przebiegu nauczania, a brak jest druku świadectwa, duplikat wydaje się na przygotowanym przez szkołę formularzu zgodnym z treścią oryginału świadectwa.

Moje pytanie:

Czy ja jako obecny dyrektor szkoły pospisuję się na duplikacie świadectwa? A jeżeli się podpisuję, to z jakim komentarzem?

DYREK24-05-2016 14:24:30   [#02]

 

Z przepisów nie wynika obowiązek podpisania duplikatu.

W praktyce spotyka się, że obok pieczęci urzędowej jest dopisek: "duplikat sporządził"  i pieczątka dyrektora szkoły wraz z jego podpisem (albo pieczątka osoby upoważnionej np. sekretarza szkoły)

 

link12329-10-2016 09:37:55   [#03]

Mam do tego wątku 2 pytania:

1 - jak wygląda opłata za wydanie duplikatu? 

2- z jaką datą wydajemy duplitat ? (na pierwszej stronie świadectwa mamy miejscowość i data)

elrym30-10-2016 09:49:40   [#04]

1) opłata - 26 zł

płatne: 

najczęściej  na konto szkoły

2) data wydania świadectwa(tego oryginalnego)

a na drugiej stronie masz: datę sporządzenia duplikatu, która pisujesz tez do arkusza ocen

UWAGA!
Nie jesteś zalogowany!
Zanim napiszesz odpowiedź w tym wątku, zaloguj się!
Dopiero wtedy będziesz mógł/mogła wysłać wprowadzony komentarz na forum.
Jeśli nie masz jeszcze założonego konta na forum, załóż je.
Logowanie i/lub zakładanie konta.

strony: [ 1 ]