Forum OSKKO - wątek
TEMAT: |
klasa z innowacją i problem |
AnJa | 25-06-2015 21:59:28 [#02] |
---|
Na oko nie bylo tu żadnej innowacji a zwykle dodanie godzin do czego OP ma prawo.Czyli klasy zostawic argumentujac poziomem kompetencji jezykowych a dla tej pokrzywdzonej zalatwic z OP tez 3 godziny- na jezyk albo inne przedmioty. Np kodowanie. |
Marek Pleśniar | 26-06-2015 11:03:15 [#04] |
---|
wyszukując uzdolnionych w jednej kwestii wsparliście talenty językowe,
teraz tym nieutalentowanym językowo zaproponujcie wsparcie ich talentów |
AnJa | 26-06-2015 11:13:43 [#05] |
---|
Ano |
AnJa | 27-06-2015 16:36:26 [#07] |
---|
Mieszając teraz łamiesz zobowiązanie wobec rodziców - więc słusznie od Ciebie odejdą i jeszcze innym opowiedzą.
Nie znam żadnych decyzji(? - nie ma zdaje się takiej formy wystapień) NIK w sprawie proporcji
Owszem, jest kilka badań pokazujacy rosnącą segregację w polskich gimnazjach, osobiście jestem przeciwny takiemu segregowaniu uczniów wykorzystujac rózne myki w rodzaju testów kompetencji językowych - ale nic mi nie wiadomo by były jakiekolwiek zakazy czy nakazy tego tyczące.
|
AnJa | 27-06-2015 16:59:39 [#09] |
---|
De facto- masz albo i nie masz. Miałaś nadzieję i pomysł. Działania obecnego OP nie rozumiem - zwłaszcza że zgodził sie na finansowanie innowacji. |
Ala | 27-06-2015 22:50:40 [#11] |
---|
wymyśl jakieś zajęcia, mogą być językowe, dla tej drugiej klasy i niech OP da na to godziny, czyli jeszcze jedna innowacja :)
to jest, moim zdaniem, najlepszy pomysł :) |
Ala | 28-06-2015 09:56:37 [#13] |
---|
a ilu ich? tak dużo?
|
Ala | 28-06-2015 10:28:30 [#15] |
---|
aleście wykosili
7 powtarzających w jednej klasie to faktycznie dużo :( |
AnJa | 28-06-2015 11:12:52 [#17] |
---|
Skasowalem właśnie 4 kolejne wersje wpisu.
|
AnJa | 28-06-2015 12:47:51 [#19] |
---|
Bo łatwo jest oceniać z oddali.
|
eny | 28-06-2015 13:11:03 [#21] |
---|
... i nie twoja wina, że ich poziom jest jaki jest (choć próbuje się obarczać winą li tylko szkołę) Rozumiem, że tych 7 repetentów to ostateczność i nie dało się ich wyciągnąć. Oferta moim zdaniem ciekawa i robisz co możesz. Zostań przy takim rozwiązaniu skoro piszesz, że 3 to OHP to myślę, że pozostałych 4 jakoś da radę i nie rozwali klasy. |
Ala | 28-06-2015 13:15:30 [#22] |
---|
norma, walcz :)
rozmawiaj z rodzicami, zadeklaruj szczególne wsparcie dla tej klasy, spróbuj im uświadomić jakie korzyści będą dla uczniów
dużo też będzie zależało od nauczycieli, którzy będą w tej klasie uczyć, i choć przypuszczam, że wybór jest niewielki to sposoby pracy w tej klasie muszą być bardzo przemyślane i odpowiednio dobrane tak, żeby nie wywoływały poczucia "gorszej" klasy
pewnie to co piszę to niezbyt pomocne ale trzymam kciuki za powodzenie :) post został zmieniony: 28-06-2015 13:22:48 |
ola 13 | 28-06-2015 13:19:19 [#23] |
---|
Skoro w pierwszej masz godziny z OP, to do drugiej skieruj godziny z art. 42 KN i wybierz takie zajęcia, które z jednej strony wzmocnią poziom a z drugiej pozwolą na rozwój zainteresowań. Tak mi przyszło do głowy. |
Marek Pleśniar | 28-06-2015 19:18:19 [#25] |
---|
może państwo dyrektorzy łaskawie wreszcie docenita technikę i zajęcia techniczne? | UWAGA! Nie jesteś zalogowany!
Zanim napiszesz odpowiedź w tym wątku, zaloguj się!
Dopiero wtedy będziesz mógł/mogła wysłać wprowadzony komentarz na forum.
Jeśli nie masz jeszcze założonego konta na forum, załóż je.
Logowanie i/lub zakładanie konta.
|