Forum OSKKO - wątek
TEMAT: |
Indywidualny program nauki |
Poziomka | 28-08-2014 19:20:44 [#01] |
---|
Spełnione są wszystkie warunki (opinie, zezwolenie dyr., itd) do realizacji przez ucznia klasy V indywidualnego programu nauki (zgodnie z rozp. z dnia 19 grudnia 2001 r. w sprawie warunków i trybu udzielania zezwoleń na indywidualny program lub tok nauki oraz organizacji indywidualnego programu lub toku nauki) . Organ prowadzący wyrazi zgodę na dodatkowe godziny na ten cel. Czy liczba godzin dla ucznia musi być zgodna z liczbą godzin wynikajacą z ramówki tej klasy czy może być mniejsza, jeśli uczeń będzie częściowo uczestniczył w niektórych lekcjach z tego przedmiotu. Kto o tym decyduje i jaka podstawa prawna określa tę liczbę godzin.
|
krynia45 | 29-08-2014 20:02:17 [#02] |
---|
dokładnie nie pamiętam ale jest rozporządzenie , które mówi o n. indyeidualny gdzie dziecko ma przyznane od 8 do 10 godzin .dajesz tak jak mówi orzeczenie o nauczaniu. Jeśli wymienione sa przedmioty dajesz je i po sprawie . jak wynika z Twojego zapisu dziecko będzie chodziło do szkoły musisz skolerować plan z klasą i już. Pozdrawiam |
Poziomka | 29-08-2014 22:13:22 [#03] |
---|
Dzięki Krynia45 ale Ty piszesz o nauczaniu indywidualnym a mnie chodzi o indywidualny program nauki dla ucznia zdolnego. Podnoszę wątek. |
rzewa | 30-08-2014 13:11:55 [#04] |
---|
nie ma tu żadnych przepisów mówiących o liczbie godzin -> wszystko zależy od programu indywidualnego napisanego dla ucznia - nie ma przeszkód by uczeń uczęszczał na wszystkie godziny tego przedmiotu z klasa, a godziny te mial dodatkowo jak i może być zwolniony z tego przedmiotu w klasie całkowicie i realizować go tylko na godzinach IPN |
Poziomka | 02-09-2014 19:05:54 [#05] |
---|
Dziękuję. Tak zrobiłam, zgodnie z info zawartym w programie. | UWAGA! Nie jesteś zalogowany!
Zanim napiszesz odpowiedź w tym wątku, zaloguj się!
Dopiero wtedy będziesz mógł/mogła wysłać wprowadzony komentarz na forum.
Jeśli nie masz jeszcze założonego konta na forum, załóż je.
Logowanie i/lub zakładanie konta.
|