Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Powrót z wychowawczego
strony: [ 1 ]
Konto zapomniane12-04-2004 00:23:26   [#01]
Wracam po wakacjach z urlopu wychowawczego. Mam w związku z tym kilka pytań.
Poproszono mnie o napisanie podania informującego o "chęci" powrotu do pracy. (Bo może pani się już nie chce pracować, może pani ma swoją firmę i nie musi w szkole pracować - usłyszałam). Wydawało mi się, że skoro napisałam prośbę o udzielenie mi urlopu wychowawczego do dnia 31 sierpnia 2004r. to jest to równoznaczne z powrotem do pracy po upływie tego terminu, czyli z dniem 1 września 2004r. Czy jest ewentualnie wzór takiego pisma? Dodam, że był to przedłużony urlop wychowawczy ze względu na niepełnosprawność syna.
Jestem mianowanym nauczycielem nauczania zintegrowanego zatrudnionym na czas nieokreślony.
Z pracą wiadomo jest krucho. Wiedząc o tym zgodziłam się wstępnie na nauczanie indywidualne mojego syna (dziecko niepełnosprawne ruchowo) - chociaż uważam, że przydałoby mu się odroczenie obowiązku szkolnego. Dostanę pewnie 6 godzin indywidualnego z moim dzieckiem + 2 godziny rewalidacji. To nie jest nawet pół etatu! A podobno i tak dyrektorka musi zwolnić 4 nauczycieli z klas 1-3. Te 8 godzin to poniekąd "załatwiłam" sobie sama zapisując dziecko w mojej szkole (poza rejonem). Obecnie syn ma orzeczenie do kształcenia specjalnego dla dzieci niesprawnych ruchowo - na 3 lata  i orzeczenie do nauczania indywidualnego na obecny rok szkolny. Syn ma być badany ponownie w PPP dopiero 4 czerwca, a jeśli otrzyma opinię, że powinien być odroczony, to kto podejmie tę decyzję? Dyrektor szkoły rejonowej czy tej w której pracuję. Czy potrzebny jest mój wniosek o odroczenie?
No ale w ten sposób pozbawię się całkowicie pracy. Czy to problem wyłącznie dyrektora, bo musi mnie po wychowawczym przyjąć? To, że ciągnę moje dziecko na siłę już do szkoły to poniekąd moja dobra wola, żeby ulatwić sprawę dyrektorowi...
Sama nie wiem już co mam robić...
Proszę o jakieś sugestie rozwiązania tej sytuacji.