Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Czy już widzieliście bezpieczne koperty?
strony: [ 1 ][ 2 ]
Basik01-04-2004 16:53:07   [#51]

Właśnie zapakowaliśmy prace uczniów z całego powiatu. Poszły dalej , za dwa tygodnie sprawdzanie. Kilka uwag na marginesie dla dyrektorów gimnazjum

- na kopercie / bezpiecznej/ nie umieszczać adresu szkoły, opisać zgodnie z instrukcją

- numer sali to numer sali egzaminacyjnej, a nie sali w szkole,

- pamiętać o przywiezieniu do punktu odbioru prac dwóch egzemplarzy zbiorczego protokołu przebiegu egzaminu

- sprawdzić, czy oddajecie obie strony protokołu; czy podpisaliście wszystkie dokumenty / również prot. eksperta/

- nie pakować dokumentacji egzaminacyjnej do bezpiecznych kopert

- sprawdzić przed zaklejeniem bezpiecznej koperty, czy już na pewno wszystkie prace zapakowaliście

To błędy, z którymi dzisiaj się zetknęłam, dlatego wyczulam.

Uśka01-04-2004 17:42:31   [#52]

basik- u nas należało wpisać nr sali.

Nie wiem czy coś nie tak zrozumialam w # 50 Joli - na zbiorczym podpisywali się przewodniczący  komisji z poszczególnych sal.

asiu- u nas jedna część, o której piszesz nie wytrzymała delikatnych ruchów członka komisji :)

A tak na koniec przyznam, że mieliśmy spore obawy czy czasmi jakiś telefon o...... nie spowoduje zamieszania organizacyjnego, bo przecież pomysły prima -aprylisowe nie znają granic.Ale spokojnie.

Elusia01-04-2004 17:52:16   [#53]

U nas na protokole zbiorczym podpisywałam tylko ja. Członkowie podpisywali protokoły z sal.

basik: "pamiętać o przywiezieniu do punktu odbioru prac dwóch egzemplarzy zbiorczego protokołu przebiegu egzaminu"

U nas jeden ale dwa protokoły przekazania prac. Czy co OKE to obyczaj?

Basik01-04-2004 17:53:04   [#54]
Jesli na koprecie jest sala nr 5 to dla egzaminatorów, którzy sprawdzają oznacza, że w tej szkole pisano minimum w 5 salach. Wpisujemy sala nr 1 - jeśli pisze się w jednej. Tak przynajmniej jest w OKE Kraków.
Uśka01-04-2004 18:19:56   [#55]

my też Kraków !

basik, skad taka interpretacja?

Anka L01-04-2004 20:08:06   [#56]

basik

dlaczego sprawdzanie dopiero za dwa tygodnie?

w pomorskim zaczynamy od najbiższej soboty

czyżby co kraj to ... inny termin?

Jolanta Szuchta01-04-2004 22:13:44   [#57]

U nas

sprawdzanie w tygodniu przed świetami chyba.

Od trzech lat na protokołach i na kopertach (przez 2 lata niebezpiecznych) piszę numery sal lekcyjnych i nikt jeszcze nie zwrócił mi uwagi.Przecież jeśli komisja dostaje 11 protokołow to chyba oczywiste,ze tyle sal było.A mnie sie przynajmniej nie pomyli ze sala np.u mnie 32 to na sprawdzian np 4.

U mnie na zbiorczym kiedys tez tak bylo,ale widocznie dzis bylo inaczej.

Co tam....za rok znowu sprawdzian i może znow cos ciekawego nam wymyslą.

A teraz cierpliwie czekajmy na wyniki.

Basik02-04-2004 08:50:08   [#58]

uśka, zawsze tak wpisywano sale egzaminacyjne. Sprawdzam prace jako egzaminator i rozmawiamy na ten temat, że chyba gdzieś wkradła się nieścisłość. Kraków sprawdza dopiero poświętach.Egzaminatorzy nie mają protokołów tylko prace. Od początku umieszczamy na salach egzaminacyjnych napis: sala egzaminacyjna nr 1,2 itd.

róg bezpiecznej koperty należy obciąć tak, aby nie było problemu z policzeniem ilości prac / lepiej więcej niż mniej- obciąć/

Jolanta Szuchta02-04-2004 10:30:27   [#59]

Wogóle

nie obcinaliśny żadnych rogów,ani pani która przyjmowała koperty.
Basik02-04-2004 11:26:53   [#60]
Informacje dotyczą OKE Kraków. Tam jest konieczność przeliczania w punkcie odbioru prac, czy ilość prac w kopertach zgadza się z ilością w protokołach.
gajga02-04-2004 20:35:24   [#61]
W Poznaniu tez otwierali i przeliczali
Jolanta Szuchta03-04-2004 20:34:53   [#62]

Sprawdzamy

jutro u nas ,tak ze w poniedziałek bede wiedziała jak tam wygląda średnia i jak dzieci z klas szóstych pisały.
Uśka03-04-2004 21:07:06   [#63]

Mam nadzieję, że nam powiesz jakie masz spostrzeżenia.

U nas dopiera po świetach :(

Jolanta Szuchta04-04-2004 10:26:44   [#64]

Jutro

albo jeszcze dziś.
Uśka04-04-2004 19:10:23   [#65]
dzięki :)
Jolanta Szuchta04-04-2004 20:30:29   [#66]

Jeszcze niewiele

wiem

Podobno tym razem sprawdza sie cała ortografie.

Z 7 poprawionych prac tylko w jednej bylo dobrze zrobione zadanie z trapezem.

Bardzo trudno sprawdza się wiersz o chlebie.

To takie tylko wyrwane wieści jutro coś więcej.

Generalnie szkolenie co do sprawdzania trwało od 9 do 13.A więc rzetelnie no i chyba trudno.

Gwoli wyjasnienia ja nie jestem egzaminatorem.

Jolanta Szuchta04-04-2004 20:37:07   [#67]

jestem po szkoleniu przewodniczących i weryfikatorów, jutro my szkolimy egzaminatorów, a od niedzieli rusza sprawdzanie

po raz pierwszy matematycy mają tak trudne zadanie do wypunktowania- nie będzie łatwo

to ściągnęłam z innego wątku,a wkleiłam dla potwierdzenia,że rzeczywiście w tym roku będzie się sprawdzać trudno.

W tym wierszu o chlebie podobno az 8 standardów.

gera04-04-2004 20:39:01   [#68]

sprawdziłam

Na stronie cke jest klucz odpowiedzi i schemat punktowania zadań otwartych.

Ponieważ moje osobiste pisało, siedziałam i chciałam choć w przybliżeniu ją ocenić. Nie mam doświadczenia. Szczerze współczuję sprawdzaniu zadań otwartych. Wszystkim egzaminatorom życzę cierpliwości.

Uśka04-04-2004 20:55:15   [#69]

Jolu dzięki

A jednak ...

Jolanta Szuchta04-04-2004 22:47:16   [#70]

Obyśmy

tylko nie musieli pisać  programów naprawczych.Czy u Was tez funkcjonuje takie pojęcie?

Tylko pytam dla kogo te programy?Grupa dzieci,która sprawdzian juz napisała odejdzie do gimnazjów.Przyszły rocznik może okazać się lepszy.

To może na wejsciu w gimnazjum trzeba sprawdzić zasób wiedzy dzieci,które z podstawówek "wypuszczamy"?

Uśka04-04-2004 23:06:37   [#71]

Tak funkcjonują. Dyskutowaliśmy na ten temat na spotkaniach dyrektorow i dokładnie takie mamy zdanie jak Ty Jolu.

I jeszcze - może warto zastanowić się na przyszłość nad doborem zadań na sprawdzian ?

elka4005-04-2004 04:58:27   [#72]
Według mnie z programem naprawczym wiąże się inny cel niż "naprawianie" czy usprawnianie umiejętności tych , którzy odeszli. Chodzi o to, na co będziemy zwracali szczególną uwagę ucząc naszych uczniów. Jednym słowem należy wyróżnić mocne strony i i mieć je na uwadze w czasie pacy z uczniami oraz słabe punkty i tu zastanowić się jak je doskonalić poprzez stosowanie różnych metod i dobór ćwiczeń. I nie tylko na przedmiotach wiodących /polski, matematyka, przyroda/.
Jolanta Szuchta05-04-2004 10:33:38   [#73]

Dzisiaj

nic narazie nie moge więcej powiedzieć,bo dziewczyny będa sprawdzać do środy,poza tym sprawdzaja tylko zadania otwarte,więc tylko coś na ten temat napisać będę mogła.

UWAGA!
Nie jesteś zalogowany!
Zanim napiszesz odpowiedź w tym wątku, zaloguj się!
Dopiero wtedy będziesz mógł/mogła wysłać wprowadzony komentarz na forum.
Jeśli nie masz jeszcze założonego konta na forum, załóż je.
Logowanie i/lub zakładanie konta.

strony: [ 1 ][ 2 ]