Forum OSKKO - wątek

TEMAT: ochrona danych osobowych
strony: [ 1 ]
Dorota1lo25-03-2004 13:02:40   [#01]
Czy można wykorzystać PESEL w celu, na przykład, ogłoszenia wyników egzaminu dojrzałości?
RomanG25-03-2004 17:32:42   [#02]
W mojej ocenie pesel to są dane pozwalające na jednoznaczną identyfikację osoby.
Dżoana25-03-2004 18:18:57   [#03]
U nas każdy uczeń dostaje numer dzięki któremu odczytuje wyniki z listy.
Dorota1lo25-03-2004 22:14:08   [#04]
Chyba jednak bezpieczniej będzie "zakodować" ucznia bez pomocy numeru pesel.
Marek Pleśniar25-03-2004 22:26:44   [#05]

zgadza się

Gaba25-03-2004 22:34:02   [#06]

to znaczy kto ten numer niby ma odczytać... ale tak naprawdę, kto - sekretarka? czy pielęgniarka zdradzi tajemnicę pesselu... i tej totalnej indolencji umyslowehj, bo piątkowicz to jest dumny jak paw, że się o nim wie!

 

Bardzo jestem wdzięczna moim nauczycielom, że mogły moje oceny wisieć publicznie i nikt ich nie ośmieszył!.

 

Pałkowicze niech się uczą, a nie histeryzują!

JarTul25-03-2004 22:36:50   [#07]

A jak...

wykorzystam pierwszych 7 cyfr numeru PESEL, to już naruszę ustawę o ochronie etc. ;-)
Gaba25-03-2004 22:39:35   [#08]

oj, kochane wy moje ludziska

może ja, bo.... wiesz każdyn zna w szkole pesele, nikt nic nie umie, ale pesele zna, zwłaszcza jak się je uporządkuje malejąco czy wzrastająco...
RomanG25-03-2004 22:58:04   [#09]
Wyniki matur powinny być podawane na forum klasy, jak wszystkie dotychczasowe oceny. Uczeń w szkole ma uczyć się i być oceniany w grupie; dla kolegów i koleżanek z klasy tak ważna ocena podsumowująca trzyletnie starania lub piętnująca trzyletnie obijanie się nie powinna być tajemnicą.
Gaba26-03-2004 04:04:42   [#10]

Mnie tam nie interesuje czy mają koledzy wiedzieć czy klasa, czy koledzy z fakultetu - ocena ma być jawna dla ucznia.