Forum OSKKO - wątek

TEMAT: jaka umowa
strony: [ 1 ]
KrystynaP04-02-2004 16:23:06   [#01]
Jestem nauczycielem mianowanym.Pracuje w 2 szkołach.W pierwszej jestem zatrudniona na stałe przez mianowanie.W drugiej od 2 lat  mam 12 g.Jaką powinnam mieć tu umowę?
violka04-02-2004 20:29:09   [#02]

zwykłą umowę o pracę (Kp) - nie możesz być zatrudniona przez mianowanie bo nie masz pełnego etatu - Karta Nauczyciela:

Rozdział 4

Nawiązanie, zmiana i rozwiązanie stosunku pracy

 

5. Stosunek pracy z nauczycielem mianowanym i z nauczycielem dyplomowanym nawiązuje się na podstawie mianowania, jeżeli:

1) posiada obywatelstwo polskie, z tym że wymóg ten nie dotyczy obywateli państw Unii Europejskiej;

2) ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z praw publicznych;

3) nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne lub dyscyplinarne, lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie;

4) nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie;

5) posiada kwalifikacje wymagane do zajmowania danego stanowiska;

6) istnieją warunki do zatrudnienia nauczyciela w szkole w pełnym wymiarze zajęć na czas nieokreślony.

 

6. W przypadku braku warunków do zatrudnienia nauczyciela, o których mowa w ust. 5 pkt 6, stosunek pracy z nauczycielem mianowanym lub dyplomowanym nawiązuje się na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony w niepełnym wymiarze, z zastrzeżeniem ust. 7.

 

7. W przypadku zaistnienia potrzeby wynikającej z organizacji nauczania lub zastępstwa nieobecnego nauczyciela, w tym w trakcie roku szkolnego, z osobą rozpoczynającą pracę w szkole, z nauczycielem kontraktowym lub z nauczycielami, o których mowa w ust. 5, stosunek pracy nawiązuje się na podstawie umowy o pracę na czas określony.

KrystynaP04-02-2004 21:12:04   [#03]