Forum OSKKO - wątek
Japartka | 02-12-2003 20:00:08 [#01] |
---|
Pomocy!
Jestem na tym stołku od "dzisiaj" a już muszę zrobić hospitację, plan nadzoru i inne niezbyt przyjemne rzeczy. Mam problem z oceną hospitowanej lekcji. Czy może dać mi ktoś informację na temat właściwej konstrukcji konspektu lekcji, scenariusza, programu realizowanego w danej szkole (kto i jak opiniuje, zatwierdza, itp.), innowacji pedagogicznej. Czy można to gdzieś odnaleźć w "jakowyś" źródłach? |
S Wlazło | 02-12-2003 21:57:12 [#02] |
---|
Radzę - nie próbować być na początku "mądrzejszym" od hospitowanych nauczycieli. Poprosić o pokazanie dobrej lekcji, niech hospitowany nauczyciel wskaże cele lekcji, jej strukturę, dokona autorefleksji zastosowanych metod i wykorzystanych środków. Niech dokona oceny, czego uczniowie się na tej lekcji i czy jest z tego zadowolony. Przyjąć postawę: uczę się od was. najwuięcej na tym skorzystasz. Nie wierz w to, że jakieś narzędzie uczyni Cię merytorycznym partnerem w dyskusji z nauczycielem. Pozdrawiam. |
Grażyna | 02-12-2003 22:07:49 [#03] |
---|
zerknij a stronę HenrykaB znajdziesz tam wiele ciekawych dokumentów, które może Ci się przydadzą. www.edukator.net.pl Powodzenia |
Gaba | 04-12-2003 00:53:15 [#04] |
---|
nie ma złych lekcji ani dobrych - uczył Janek Potworoski - są tylko odpowiedzi na pytania. Stefanie - dzięki, to jest mi takie bliskie, nauczyciel dzieli się refleksją nad swoim warsztatem. | UWAGA! Nie jesteś zalogowany!
Zanim napiszesz odpowiedź w tym wątku, zaloguj się!
Dopiero wtedy będziesz mógł/mogła wysłać wprowadzony komentarz na forum.
Jeśli nie masz jeszcze założonego konta na forum, załóż je.
Logowanie i/lub zakładanie konta.
|