Forum OSKKO - wątek
rena | 20-11-2003 22:30:40 [#01] |
---|
Prosze podpowiedźcie jak można monitorować przestrzeganie prawa wewnątrzszkolnego ? Czekam pilnie. Pozdrawiam. |
AnnaG | 21-11-2003 14:18:12 [#02] |
---|
o Boże.. a co to takiego Przepraszam, ale nie wiem. Nie potrafię Ci pomóc. |
rena | 21-11-2003 18:50:00 [#03] |
---|
Mierzenie CzyZby nikt z dyrektorów nie miał mierzenia ? |
S Wlazło | 24-11-2003 00:13:34 [#05] |
---|
Po prostu sprawdzając, czy to prawo jest przestrzegane. W zależności od tego, co ma być przestrzegane - będą różne formy monitorowania, czyli zbierania informacji o przestrzeganiu tego prawa. Może to być - obserwacja, porównywanie tworzonych dokumentów ze zgodnością wewnętrznych ustaleń, wywiad z osobami zorientowanymi, w skrajnym przypadku - ankietowanie na temat przestrzegania tego prawa. Gdybym otrzymał jakiś przykład wewnętrznej normy, to łatwiej byloby mi się wypowiedzieć. |
Gaba | 24-11-2003 04:09:22 [#06] |
---|
najbardziej niemiarodajne jest ankietowanie
- zapytaj nauczyciela czy Pan/pani przestrzega prawa wew. - odpowiedx będzie: TAK...
- zapytaj rodzica - czy wie czy nie - odpowie - NIE, albo - ja się nie zgadzam...
moniotoring - a po polsku po prostu przeglądy (te żargony, w tm żargon zarządzeniowy i ośwatowy zabiją nam język)... przpatrujesz się na rózne sposoby
- robisz notatki, analizy, wywiad, przeglądsz skargi, wnioski, badasz liczby np. odowłań, badasz liczbe powiadomień o ndst. - czasowość terminowwość zakres inofmacji. |
Małgoś | 24-11-2003 07:29:53 [#07] |
---|
może to głupie, ale dla mnie to ..Eureka! monitoring - słówko, które wprowadza w mój umysł stan gotowości i ..lęku (że znowu czego nie dopracowałam "papierkowo") po przełożeniu na ludzki język - PRZEGLĄD ("trzymanie reki na pulsie"), staje się codzienną, od lat wykonywana czynnoscią ...ufff, ale ulga | UWAGA! Nie jesteś zalogowany!
Zanim napiszesz odpowiedź w tym wątku, zaloguj się!
Dopiero wtedy będziesz mógł/mogła wysłać wprowadzony komentarz na forum.
Jeśli nie masz jeszcze założonego konta na forum, załóż je.
Logowanie i/lub zakładanie konta.
|