Forum OSKKO - wątek

TEMAT: czas pracy
strony: [ 1 ][ 2 ]
marg21-10-2009 20:46:26   [#01]

KN Art. 42 

1. Czas pracy nauczyciela zatrudnionego w pełnym wymiarze zajęć nie może przekraczać 40 godzin na tydzień.

A jeżeli regularnie przekracza?

Do niedawna pracowałam tyle ile trzeba było i czasu pracy nie liczyłam...

Na bazie ciągłego dokładania obowiązków w ramach "40 - godzinnego tygodnia pracy" postanowiłam zacząć skrupulatnie liczyć. Od początku września mój tydzień pracy wynosił: od 48 do 64 godzin.

Czy tylko ja mam takie wrażenie, że te 40 godzin rozciąga się do nieskończoności?

zgredek21-10-2009 20:50:58   [#02]

to może znaczyć tylko tyle, że albo masz za dużo godzin ponadwymiarowych

albo nie potrafisz zaplanować swojego czasu pracy tak, żeby nie przekroczyć 40 godzin

------------

zanim gromy się posypią, to dodam - jestem nauczycielem


post został zmieniony: 21-10-2009 20:52:32
matman21-10-2009 20:55:28   [#03]
Marg, jesteś za mało wydajna, powinnaś pracować szybciej. Jesteś niezaradna. To twoja wina, że pracujesz ponad 40 godzin. Popatrz na tych w marketach. Gdyby szybciej wyciągali te puszki z pudełek i układali na półce, byliby w domu już po 18, a tak do 22 kiblują.
Adaa21-10-2009 21:06:11   [#04]

tak na logikę

dla pensum 18 godzin KN przewiduje czas pracy do 40 godzin w tygodniu

z prostego obliczenia wynika, że pracujacy np 27 godzin (z ponadwymiarowymi) powinni pracować do 60 godzin:-)

27*40/18

no i kogo tu winić za wydłużanie sie czasu pracy?;-)

marg21-10-2009 21:09:53   [#05]

:-)

taaa,

właściwie znam Was od dawna, choć raczej podczytuję to forum, niż sama piszę, więc nie wiem czemu myslałam, że może ktoś powie: zwróć się do sądu pracy o wypłatę nadgodzin, albo nie rób tylu sprawdzianów (może wystarczą dwie oceny na semestr np za pracę na lekcji) :-)))

 A tu tak prosto i prawdziwie odkrywczo - jasne, że jestem niewydajna, niezaradna... Może faktycznie lepiej mi pójdzie z tymi puszkami...;-)

AnJa21-10-2009 21:12:04   [#06]