Forum OSKKO - wątek

TEMAT: urlop zdrowotny pomóżcie
strony: [ 1 ]
miemra208-05-2009 07:59:27   [#01]
BŁAGAM O RADĘ
wybieram sie na urlop roczny zdrowotny, ale zaczęły się schody
spełniam wszystkie warunki przejscia na roczny urlop zdrowotny(staż,opinia-skierowanie
lekarza,jestem nauczycielem pełnoetatowym)ale w nowym roku szkolnym okazało
się że może mi brakować 3 godz do etatu, na urlop miałabym przejsc od 1
wrzesnia,,dyrektor nie sympatyzuje ze mną ,wspomnial nawet o redukcji mojego
etatu do 15 godz,moje kolezanki -te same kwalifikacje mają całe etaty,co moge zrobić w
tej sprawie ,czy wplynać na lekarza o zmianę terminu? Mam juz załatwione
sanatorium we wrzesniu,mam poważne problemy z astmą, w tym roku mam cały etat.Lekarz juz wystawil mi
skierowanie od 1 wrzesnia do 31 sierpnia 2010 ,czy dyrektor moze to zmienic i
jaka data bedzie dla mnie najkorzystniejsza czy 1 czerwca czy np poczatek
sierpnia,musze sie pospuieszyc, bo do konca maja moze mi zmienic umowe z 18 na
14,czy ja powinnam isc do lekarza po to drugie skierowanie?prosze o radę
ellys08-05-2009 10:52:01   [#02]
Wyjściem awaryjnym może być wniosek o urlop we wczesniejszym terminie, np od 1 czerwca lub nawet w maju. Dyrektor nie musi ci go w tym terminie udzielić ale może. Komplikuje sytuację sobie na później, bo po urlopie musi zapewnic ci etat, a rozumiem że godzin zaczyna brakować. Lekarz nie decyduje o terminie udzielenia urlopu, on tylko orzeka o potrzebie udzielenia ze wzgledu na stan zdrowia.  
Marek L08-05-2009 11:14:59   [#03]
A jak to jest z zapewnieniem godzin nauczycielowi, który wraca z urlopu zdrowotnego. Czy mogę mu zmniejszyć wymiar etatu z 18 na 12 czy muszę mu zapewnić cały etat. Słyszałem, ze nauczycielowi na takim urlopie można wręczyć wypowiedzenie.
izael08-05-2009 12:31:02   [#04]
http://oskko.edu.pl/forum/watek.php?w=30019&pst=18#pst18
beera08-05-2009 12:46:08   [#05]

iza - gdzie w tym watku jest na to pytanie odpowiedź?

Bo mnie tez intersuje odpowiedź na pytanie Marka:)