jeśli do nas napiszesz gdy masz kłopoty, zrobimy co trzeba i odpiszemy (lub powiemy)
Uaktualniliśmy bądź zweryfikowaliśmy Pani/Pana dane w bazie wymiany plików. Konieczność taka zachodzi, gdy adres email lub inne dane zawierają błąd bądź były nieaktualne.
Dostęp powinien teraz działać. W celu otrzymania nowego hasła prosimy postępować według standardowej instrukcji:
1. Kliknij w wymianie plików http://oskko.edu.pl/wymiana_plikow/ przycisk "Moje konto"
2. W polu "Użytkownik" podaj swoje imię i nazwisko*
3. Wybierz: "Nie pamiętam hasła"
4. Hasło zostanie wysłane automatycznie wysłane na Twój adres email**
*(lub, w szczególnych przypadkach, nazwę podaną przez biuro OSKKO. Sytuacja taka zachodzi gdy np. jest 2 użytkowników o tym samym imieniu i nazwisku)
** za każdym naciśnięciem „Nie pamiętam hasła” użytkownik wygeneruje sobie nowe hasło i system wy śle mu je emailem.
Tylko to ostatnio przez Panią/Pana stworzone w ten sposób hasło jest aktualne.